Miltu izstrādājumu rūpnīcas cenšas strādāt iepriekšējā režīmā, lai arī ir cietuši daudzas saistītās rūpnīcas: pakošana, transportēšana u.tml. Lai tiktu galā ar ienākošajiem pasūtījumiem, nācās palielināt tiešsaistes pārdošanas apjomus, lai arī uzņēmumi gandrīz ir sasnieguši robežu: galvenais iepirkšanās kanāls privātajiem lietotājiem ir lielie veikalu tīkli, kuriem dotajā brīdī rūpnīcas nevar garantēt produkcijas piegādi pilnā apjomā.
Lai palīdzētu saviem pircējiem, uzņēmums Mulinum (lauksaimniecības start-up, ko izveidojis jauns uzņēmējs Stefano Kakčavari) nolēma izveidot “Farina kastes” ar sabalansētu sortimentu maizes un makarona izstrādājumu, picas un desertu ražošanai – klienti nepacietībā gaida preci. “Kā palīgu mēs pasūtījumā ieliekam nelielu dāvanu: recepšu grāmatu”, – stāsta Stefano.
Gatavot ir vienkārši
Izskatās, ka mīlestība uz kulināriju itāļiem “atvērusies” visos tās tradicionālajos veidos: sākot ar mājās gatavotu maizi līdz pastai un piceai, kas kļūst par vispieprasītāko produktu, kā arī desertiem: sākot ar cepumiem līdz pat pīrāgiem. Lai palīdzētu tiem, kuri nejūtas īpaši ērti virtuvē, blogeri, kas specializējas pārtikas produkos, sāka piedāvāt noderīga satura rakstus saviem sekotājiem. Kamēr cilvēki ir spiesti palikt mājās, lai pasargātu savu veselību, picas pagatavošana ir patīkams un lietderīgs veids, kā pavadīt laiku. Ēdiena gatavošana satuvina cilvēkus – gan pieaugušos, gan bērnus – un sniedz vairākas jautras stundas dienā.