Izrādījās, ka itāļu iemīļotākā nodarbe karantīnas laikā ir cepšana: maize, pica, deserti, vis kaut kas, lai tikai nodarbinātu prātu un darba beigās gūtu baudu.
Sešdesmit miljoni pilsoņu pēkšņi nonāca mājas, tai skaitā arī tie 10,4 %, kuri pirms pandēmijas katru dienu pusdienoja vai vakariņoja restorānos, tai skaitā arī miljoniem studentu. Neticams miltu pieprasījuma pieaugums
LASI VĒL: Zivis, jūras veltes un ikri. Kas jāēd karantīnas laikā, lai stiprinātu imunitāti
Šodien, kad bāru un restorānu apgrozījums ir tuvu nullei, pēdējās Nielsen aptaujas apstiprina paaugstinātu interesi par mājās gatavotiem ēdieniem: no 9. līdz 15. martam, salīdzinot ar to pašu periodu 2019. gadā, makarona izstrādājumu pieprasījums pieauga par 65,3 %, miltu – par 185, 3%, tomātu mērces – par 82,2%. Visneticamākais pārdošanas izrāviens Itālijā ir miltu pārdošanas apjoma krasais pieaugums, kas atrodas pašā reitinga virsotnē. Reitingu izveidoja Coldiretti tieši pirms karantīnas sākuma (no 24. februāra līdz 8. martam).
Žanluka Pasini, ģenerāldirektors uzņēmumā Molino Pasini, kas ir miltu dzirnavu uzņēmums Mantui rajonā, un specializējas augstas kvalitātes miltu ražošanā no mīkstajiem kviešiem galapatērētājam (meistariem, vairumtirgotājiem un mazumtirgotātjiem), stāsta: “No vienas puses restorānu, kā arī daudzu konditorejas veikalu slēgšana bez šaubām ir ietekmējusi pārdošanu, bet no otras puses, pieprasījums pēc miltiem mājas lietošanā ir palielinājies ģeometriskā progresijā, kas mums ir kaut kas unikāls”.
Šķir nākošo lapu un lasi turpinājumu