- Ievietot pārāk daudz fotogrāfijas.
Jums gribas ievietot jūsu medusmēneša fotogrāfiju, brāļa dēla izlaiduma bildi un vēl sava suņa fotogrāfiju, kur viņam uzvilkts Ziemassvētku kostīms – un to visu vienā dienā. Bet pētījumi liecina, ka cilvēki reti, kad labi attiecas pret tiem, kuri ievieto daudz fotogrāfijas (ja vien tie nav jums tuvi draugi vai radinieki).
Turklāt sociologi atzīmē, ka draugiem nepatīk, kad jūs ievietojat pārāk daudz ģimenes fotogrāfijas, un radiem nepatīk, kad jūs ievietojat bildes ar draugiem.
Vienmēr ir jāatceras, kā jūsu fotogrāfijas uztvers jūsu interneta draugi.
- Kad jums internetā ir pārāk daudz vai arī pārāk maz draugu.
Kādā pētījumā zinātnieki palūdza cilvēkiem novērtēt nepazīstamu cilvēku profilus sociālajos tīklos. Kopumā ņemot, ļoti svarīgs faktors bija interneta draugu skaits. Par zelta vidusceļu kļuva skaitlis 300. Simpātiju skaits samazinājās, kad profilam bija mazāk par 100 draugiem un vairāk par 300 draugiem.
“Tie, kuriem sociālajos tīklos ir pārāk daudz draugu, liekas pārāk koncentrēti uz internetu un liekas, ka tie draugus atrod vai nu izmisuma, vai arī daudzuma dēļ”, – atzīmē psihologi.
- Stāstīt kaut ko ļoti personisku attiecību sākumā.
Kopumā cilvēki sāk vairāk patikt, kad tiem uzticas. Pēc būtības labākais veids, kā sadraudzēties pieaugušā vecumā – padalīties ar kaut ko personisku. Bet psihologi atzīmē, ka stāstīt kaut ko ļoti personisku – piemēram, ka jūsu māsa krāpa savu vīru, – kad jūs tikai iepazīstaties, samazina jūsu iespējas iepatikties.
Vidusceļš – dalīties ar personisku, bet ne pārāk personisku. Pietiek pastāstīt par savām aizraušanām, bērnības atmiņām.
- Uzdot jautājumus, nerunājot par sevi.
Pētījumi liecina, ka jūs cilvēkiem patīkat mazāk, ja atbildē uz viņu personīgajiem stāstiem nepastāstāt kaut ko par sevi. Jā, cilvēkiem patīk, kad par viņiem interesējas, kad viņiem uzdod jautājumus, bet, ja jūs atbildot nedalieties ar kaut ko personisku, tad no šādas sarunas nebūs nekāda lielā jēga.
- Profila fotogrāfija ar pārāk lielu tuvplānu.
Interesanti, bet pētījumi liecina, ka fotogrāfijas, kas uztaisītas no aptuveni 45 centimetru attāluma, tiek uztvertas kā mazāk pievilcīgas un uzticību neizraisošas. Optimāla fotogrāfija – no aptuveni 135 cm attāluma.
- Kad jūs slēpjat savas emocijas.
Patiesībā pētījumi liecina, ka no malas ir ļoti pamanāms, kad jūs esat atturīgs. Un cilvēki to uztver kā zīmi, ka neesat ieinteresēts saziņā, tuvākā komunikācijā, kas ietver sevī emocijas, atbalstu, draudzību.
- Kad jūs uzvedaties pārāk laipni.
Cilvēkiem tas vai nu liekas pārāk aizdomigi un uzspēlēti, vai arī viņi sāk justies sliktāki par jums, neveikli un necienīgi.
- Slēpta lielīšanās.
Necentieties izteikt sev komplimentus un uzdot to par paškritiku. Tā jūs neiespaidosiet ne draugus, ne potenciālos darbadevējus.
Lūk, piemēram, eksperimenta dalībniekiem lūdz aizpildīt aili “mani trūkumi” darbā pieņemšanas anketā. Un, ziniet, ko? Vairāk kā divas trešdaļas cilvēku kā reiz slēpti palielījās, pie trūkumiem ierakstot “perfekcionisms” un “darbaholiķis”.
- Kad jūs pārāk nervozējat.
Zinātnieki pieļauj, ka burtiski sviedru smaka no nerviem zemapziņā ietekmē cilvēku viedokli. Jā, eksperiments laikā cilvēki skatījās video, kurā sievietes nodarbojās ar ikdienas lietām. Turklāt dalībniekiem deva pasmaržot trīs sviedru veidus: sviedri, kas izdalās, nodarbojoties ar sportu, stresa situāciju laikā izdalošie sviedri un stresa sviedri, kas noklāti ar antiperspirantu.
Rezultātā dalībnieki par visnepievilcīgākajām atzina tās sievietes, kuras smirdēja pēc stresa sviedriem. Bet, ja sviedri bija nomaskēti ar dezodorantu, tad vērtējums bija augstāks.
Secinājums: ja jums ir tieksme svīst, kad jūs nervozējat, tad parūpējieties par labu antiperspirantu.
- Ja jums nav humora izjūtas.
Cilvēkiem nepatīk cilvēki, kuriem ir pārāk augsta morāle un kuri nepieņem vienkāršus jokus. Cilvēki satuvinās, ja var kopā pasmieties.
- Kad jūs nesmaidāt.
Pētījumi liecina, ka pat tad, ja jums nav ērti, bet jūs cenšaties smaidīt – tā jums tik un tā ir lielākas izredzes iepatikties, nekā, ja nesmaidīsiet nemaz. Smaids pirmajā iepazīšanās reizē vienmēr paaugstina jūsu iespējas palikt atmiņā.
- Kad jūs uzvedaties tā, it kā jums kaut kas nepatiktu.
Runa ir par abpusējām simpātijām. Psihologi atzīmē, ka, ja cilvēks saprot, ka viņš jums patīk, tad visticamāk, ka arī jūs viņam patiksiet. Bet, ja cilvēks jūt, ka jūs pret viņu esat negatīvi noskaņota, tad arī jūsu izredzes viņam iepatikties samazinās.
Avots: cluber.com.ua