Reaģējot uz ierosināto tarifu paaugstināšanu, izlaistas jaunas lietotnes Kanādas preču atpazīšanai; mērķis ASV preču boikots

Kanādā ir parādījušās dažas svītrkoda skenēšanas lietotnes, lai palīdzētu klientiem izvairīties no amerikāņu produktiem pārtikas preču veikalos.

Daži patērētāji Kanādā vēlas iegādāties vietēji ražotus produktus, lai boikotētu preces no Amerikas Savienotajām Valstīm. Tagad ir pusducis lietotņu, kas visas ir izstrādātas dažu pēdējo nedēļu laikā.

Meklējot Apple iOS vai Google Play lietotņu veikalos tēmu “Kanādas preces”, tiek parādīts sarkanbaltu opciju saraksts, tostarp Buy Beaver; Is it Canadian?; Maple Scan: Buy Canadian; Canadian Shop; Canly-Buy Canadian utt.

Lietojumprogrammas ir radušās samilzušu attiecību laikā ar ASV, jo prezidents Donalds Tramps no 1. marta ieviesīs 25 procentu tarifus, ko viņš piemēros visām Kanādas precēm, izņemot enerģiju, kurai tiks piemērots 10 procentu tarifs.

Lietojumprogrammas ļauj lietotājiem skenēt ikdienas produktus, lai noteiktu, vai produkts ir no Kanādas vai importēts no ASV. Lai iegūtu šo informāciju, lietotnēs tiek izmantoti dažādi risinājumi.

Saskaņā ar lietotņu analīzes uzņēmuma Sensor Tower datiem vietne Buy Beaver ir Monreālā izveidota “kopienas virzīta platforma”, kurā lietotāji novērtē Kanādā ražotus produktus no viena līdz pieci, un šī vietne ir pastāvīgi ierindojusies starp piecām labākajām iPad bezmaksas iepirkšanās lietotnēm operētājsistēmā Apple iOS.

Citas lietotnes, piemēram, Is This Canadian? izmanto mākslīgo intelektu (AI), lai analizētu ar lietotni uzņemtos fotoattēlus, lai sniegtu lietotājiem informāciju par to, ko viņi pērk.

Maple Scan sniedz uzņēmuma vēsturi un mātesuzņēmumu un atzīmē, vai gaidāmie Amerikas tarifi ietekmēs konkrētu preci. Ja viņi konstatē, ka produkts nav no Kanādas, lietotne piedāvā sarakstu ar “Kanādas alternatīvām”, lai iepirktos.

Kanādas premjerministrs Džastins Trudo bija paziņojis par divdaļīgu tarifu kopumu amerikāņu produktiem, pirms ASV atlika tarifu ieviešanu uz 1. martu.

Šajā sākotnējā plānā Kanāda pasūtīja tūlītēju 25 procentu tarifu precēm 30 miljardu Kanādas dolāru (20,15 miljardu eiro) vērtībā, piemēram, dzērieniem, kosmētikai un papīra izstrādājumiem.

Tika lēsts, ka otrais tarifu preču saraksts, kuras bija paredzēts izlaist, ir 125 miljardu Kanādas dolāru (84 miljardu eiro) vērtībā.

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru