“Klientiem tas nav jāzina”. Atklāsmes no cilvēkiem, kuri jūs apkalpo

Aviokompānijas

“Bieži vien reisus atceļ tāpēc, ka nopirktas pārāk maz biļetes. Bet aviokompānijas atcelšanu izskaidro ar “tehniskiem iemesliem”, lai nevienam nekas nebūtu jākompensē. Vienīgais, ko viņi izdarīs – iesēdinās jūs tuvākajā pieejamā reisā”. “Bet mēdz būt arī otrādi: reisā ir pārdotas vairāk biļetes, nekā vietas lidmašīnā, un tad daļu no pasažieriem sūta ar citu reisu (pārrezervēšana likumīgi tiek praktizēta Eiropā un ASV). Aviokompānija meklē brīvprātīgos, kuri gatavi izlidot vēlāk, un piedāvā viņiem vaučerus ar kompensāciju. Bet summa tajos ir divreiz mazāka par to, ar kuru pasažieris ir tiesīgs rēķināties. Ja jūs esat nonācis tādā situācijā, tad nepiekrītiet vaučeram – lai arī kā jūs nepārliecinātu – un pieprasīt pilnu kompensāciju. Amerikā, piemēram, 200 –  400 % no biļetes cena ( atkarīgs no tā, cik vēlu jūs rezultātā aizvedīs līdz galamērķim)”. Starp citu, Krievijā arī grib legalizēt pārrezervēšanu, iespējams, ka apspriešana atsāksies 2017. gadā, bet pagaidām pasažieru tiesības šajos gadījumos nekādi nav aizsargātas.

Televīzija

“Teleseriālos dažreiz izgriež veselas ainas, lai tajā iekļautu vairāk reklāmas. Un vēl tās reklāmas dēļ rāda paātrinātā režīmā. Iespējams, jūs esat pamanījuši šīs “teleķibeles”, kad personāži kustās un runā ātrāk nekā ierasts, kaut arī paātrinātas balsis neliekas “smieklīgas”.

Autoserviss

Jūs taču ziniet par “slepenajiem pircējiem”? Tie ir speciāli cilvēki, kuri pārģērbušies par reāliem klientiem, pārbauda apkalpošanas līmeni un ziņo par rezultātiem. Protams, viņi sevi nenodod. Bet uzraksts “slepenais pircējs” mašīnas apakšā var kalpot par garantiju, ka jūs autoservisā nepiemānīs un pat apkalpos pēc augstākās kvalitātes. Forumā vēl saka, ka šis triks var nostrādāt lielajos firmu autoservisos, kur patiešām periodiski tiek sūtīti “slepenie pircēji”.

Slimnīcas, traumpunkti un ātrās palīdzības nodaļas

“Ārstu noslēpums nozīmē vien to, ka jūsu vārdu skaļi neizrunās. Bet tā par jūsu gadījumu vienkārši izpļurinās kolēģiem, pacientiem un draugiem”.  “Tas it kā arī nav noslēpums, bet daudziem nepielec. Ja traumpunktā vai neatliekamās palīdzības nodaļā jums liek gaidīt, tas nozīmē, ka mēs esam aizņemti ar svarīgāku gadījumu par jūsējo. Paskaidrošu: spēcīgas sāpes – tas nav rādītājs. Kad salauz roku, tas ir sasodīti sāpīgi, bet mēs vispirms pieņemsim to, kurš svīst un žēlojas par vieglu spiedienu krūtīs – tāpēc, ka šis cilvēks var nomirt, bet jūs – diez vai. Bet nemelojiet, ka jums ir sirdslēkmes simptomi, lai tikai jūs ātrāk pieņemtu. Kad ārsti uzzinās, jūs atkla no jaunu nosēdinās rindā. Bet velti iztērētais laiks var kādam maksāt dzīvību”. “Vēl šausmīgāks murgs ārstiem – sievietes – grūtnieces, kuras melo, ka viņām ir asiņošana, lai tikai tiktu uz ultrasonogrāfiju un “ātrāk ieraudzītu savu bērniņu”. Vienkārši uzsprāgst smadzenes!”

Klientu atbalsta dienests

“Kā klientu atbalsta centra darbinieks varu jums apgalvot, ka visi jūsu zvani tiek ierakstīti ne jau personāla apmācībām, bet, lai piesegtu mūsu pēcpuses”. “Operatoriem ir skaņas atslēgšanas poga, un viņi to izmanto, lai pasmietos par jums, vai arī jūs kaut kā apsaukātu, kamēr jūs žēlojaties”. “Bet es šo pogu izmantoju, lai zvana laikā kaut ko pagrauztu”. “Es agrāk strādāju klientu atbalsta centrā un varu apstiprināt. Visbiežāk es atslēdzu skaņu, lai no sirds pasmietos, kad kāds teica: “Šodien ir tik stiprs vējš, liekas, ka mums pārrāva vai-fai”. Bet, lūk, viens īsts pārsteigums: “Kad jūs vēršaties pie klientu atbalsta centra caur mājaslapu, operatori redz visu, ko jūs rakstāt jau pirms tam, kad nospiedīsiet pogu “nosūtīt”. Pēc idejas, tas palīdz viņiem paātrināt apkalpošanu. Bet klienti, kā likums, vilcinās, tāpēc operatori bez problēmām var apkalpot vairākus cilvēkus vienlaicīgi. Turklāt standarta frāzēm un atbildēm viņi izmanto karstos taustiņus”.

KINO

“Kad no filmas pazūd ainas, kas bija reklāmas treilerī, tas nav tāpēc, ka tās izgrieza. Studija tās filmē papildus, speciāli reklāmai, ja treileris no filmas izrādījies nepietiekami spēcīgs”. Piemēram, pirmajā “Zvaigžņu kari 7” treilerī ļaundaris Kailo Rens ļoti efektīvi aktivizēja sniegotā mežā savu sarkano zobenu. Toties filmā šos kadrus neparādīja, par ko fani bija ļoti sašutuši. Tāpat Gaja Ričija spiegu komēdijas treilerī “Aģenti U.N.C.L.E.” pašās beigās Henrijs Kevils, turot rokās sieviešu kurpes, jautā: “Tās ir tavas vai manas?”. Bet pašā filmā šāda aina nav.

Ceptuves supermārketos

“Patiesībā tur neko necep. Visu cepjamo mums atved sasaldētā veidā, bet mēs paņemam tās no kastēm, izliekam pa formām un liekam cepeškrāsnī. Kaut kas pa īstam svaigs mēdz būt reti – kā likums, ierobežots “specpiedāvājums” par “trīskāršu cenu”.

Biroja tehnika

“Nesteidzieties mainīt kārtridžu printerī. Signāls, ka tas ir tukšs, tiek dots pēc noteikta daudzuma izdrukātu lapu, un nevis tāpēc, ka pulveris patiešām ir beidzies”.

Bērnudārzi

“Jūsu bērni stāsta mums praktiski visu, kas jums notiek mājās”.

Pieņemšana darbā

“Kādam populāram internetveikalam nav savu pastāvīgo interneta dizaineru un citu IT speciālistu. Kad viņiem ir vajadzīgi pakalpojumi, viņi izsludina konkursu par darbinieku pieņemšanu darbā, it kā uz pastāvīgu darbu. Cilvēks atsaucas – viņam tiek dots “pārbaudes uzdevums”, bet, kad darbs ir padarīts, viņu vienkārši pasūta ar atrunu, ka “vakance jau ir aizņemta”. Tas tiek praktizēts gadiem”. Kāds no komentētājiem piedāvāja veidu, kā sevi pasargāt: “Vajag jūsu izveidotajā programmā ierakstīt deaktivizācijas kodu, kas noteiktā laikā visu atslēgs. Ja jūs pieņems, tad jūs vienkārši kodu “deaktivizēsiet”. Bet, ja jūs gribēja piekāst, tad, lai paši apdi**as, kamēr viss juks un bruks”.
Avots: anews.com

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru