22 000 cilvēki paši to nezinot apņēmās bez samaksas mazgāt tualetes, nospiežot tikai vienu podziņu mājaslapā

Cik bieži jūs piespiežat podziņu “Ok”, “Jā” vai “Piekrītu” dažādās mājaslapās, pirms tam neizlasot tekstu, kuram jūs piekrītat? Jā, mēs nebūt nepārspīlējot varam teikt, ka tā dara lielākā daļa!

Viens no lielākajiem tīkla operatoriem publiski pieejamā Wi-Fi tīklā “Purple” nolēma veikt eksperimentu. Viņi pievienoja tikai vienu rindiņu savā publiskajā līgumā, kuram jāpiekrīt ikvienam, kas izmanto bezmaksas tīklus. Un lūk, kas no tā visa iznāca…

LASI VĒL: Vīrietis savā guļamistabā veica neparastu remontu: interneta lietotāji bija pārsteigti

Publiskajā līgumā tika pievienota rindiņa, ka katram, kas tam piekrīt, ir jānostrādā 1000 stundas bezmaksas darbos, kas sevī ietver:

dzīvnieku ekskrementu novākšana komunālajos parkos,

klaiņojošu kaķu un suņu apmīļošana,

pilsētas kanalizācijas aizdambējumu likvidēšana ar roku,

biotualešu tīrīšana koncertu un festivālu laikā,

gliemežu izlietņu krāsošana, lai uzlabotu viņiem garastāvokli,

košļājamo gumiju nokasīšana no trotuāriem.

Vēlāk uzņēmums paziņoja, ka lietotājiem nav pamata uztraukties – viņiem tomēr neliks vilkt gumijas cimdus un tīrīt tualetes un nokasīt košļājamās gumijas. Kampaņas mērķis bija piesaistīt cilvēku uzmanību tam, ka vienmēr ir jāizlasa līguma nosacījumi, pat, ja līguma beigās netiek uzlikts paraksts, bet gan ķeksītis internet mājaslapā.

LASI VĒL: Mamma atrada veidu, kā likt bērniem pašiem aiz sevis uzkopt, nevis sēdēt internetā

Katram lietotājam tika sniegta iespēja atzīmēt dīvainas vietas šajā līgumā, un saņemt atalgojumu par to, taču tikai viens cilvēks divu nedēļu laikā spēja tās pamanīt. Un tas ir 0,000045% no visiem tiem, kuri līgumam piekrita. Tā kā esiet uzmanīgi ne tikai tad, ja jūs parakstāt kaut kādu papīra līgumu, bet arī tad, kad jūs piekrītat jebkāda veida publiskam piedāvājumam internetā. Tas var dažreiz izraisīt pat nepatīkamas sekas!

Avots: likeni.info

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru