5 gadījumi, kad seriāli provocē kāda produkta pārdošanas apjomu pieaugumu

Reizēm uzņēmumam nākas tērēt ārkārtīgi lielu naudas summu, lai produkcija iegūtu atpazīstamību, bet reizēm pietiek vien ar nejaušu pagadīšanos kādā seriālā, lai pārdošanas apjomi augtu kā nelabie un produkts kļūtu slavens visā pasaulē!

Seriāls “Labāk zvaniet Solam” – kafejnīca “Cinnabon”

Seriāla “Pārkāpt robežu” veidotāju un pēcāk arī “Labāk zvaniet Solam” sadarbība ar smalkmaizīšu tirgotāju zīmolu “Cinnabon” aizsākās pavisam nejauši. Vienā no pēdējām sērijām seriālā “Labāk zvaniet Solam” advokāts Sols Gudmens saka Volteram Vaitam, ka viņš vēlas dzīvot vienkārša cilvēka dzīvi, strādājot “Cinnabon” kafejnīcā Omahā.

LASI VĒL: 18 nelielas detaļas populārās kinofilmās, par kurām uzzinot, tu iemīlēsi tās vēl vairāk

Direktors un atbildīgais par sabiedriskajām attiecībām kafejnīcas tīklu sistēmā, Džonatans Brūers, intervijā “Ad Week” avīzei teica, ka pats viņš šo sēriju neesot redzējis, bet kopš tā brīža kafejnīcā esot novērots ārkārtīgi liels klientu pieplūdums. Uzņēmums ļoti solīdi attiecās pret pēkšņo pieprasījuma pieaugumu, Twitter vietnē ierakstot, ka viņi lomas atveidotāju labprāt pieņemtu pie sevis darbā.

Seriāls sākas ar to, ka Sols strādā “Cinnabon” kafejnīcā Albukerkē. Turklāt pats aktieris šovā “Džeimija Kordena šovs” teica, ka lomas iegūšanai esot iemācījies pagatavot ideālas kanēļa bulciņas.

Turpinājumu lasiet un skatieties nākošajā lapā 

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru