Viens no visu laiku labākajiem auto sludinājumiem – es pat apraudājos!

Nobraukums 75000 – 79999 km, motors 2,4 – benzīns, sedans, melns.

Pārdodu savu Volgu! Jūs noteikti teiksiet, ka pirkums varētu būt tāds šaubīgs, taču cena gan ir tīri simboliska. Tikai par 30 000 rubļu jūs varat šo skaistuli iegūt savā īpašumā. Izlaišanas gads – 2005., stāvoklis – šaubīgs. Auto rāda, ka nobraukums ir 72 tūkstoši, bet ar to būtu jāsaprot, ka nobraukums ir aptuveni 172000, taču, ja runājam pavisam godīgi, tad 272000. Joprojām neesmu sapratis, kā šis auto vispār tik tālu spēja nobraukt…

Taču pats svarīgākais ir tas, ka auto ir darba kārtībā! Pārvietošanās pa pilsētu problēmas nesagādā (neskaitot to, ka vasarā bez kondicioniera rodas sajūta, ka auto deg). Pie luksoforiem auto uzvarējis ne vienu vien auto (īpaši tos, kas nemaz nezina, ka piedalās sacīkstēs). Arī ārpus pilsētas braukt ar to nav ne vainas. Tas, kādu ātrumu vēlaties uzņemt, atkarīgs no jūsu pašu izdzīvošanas instinkta. Es pats reiz pieķēru, ka, braucot ar 180 km/h, nemirkšķināju, nekustējos un, šķiet, pat neelpoju.

Kreisās puses durvīm ir neliels norūsējis gabals, no kura laukā lien polietilēna maisiņš. Tas palīdz atrast savu auto pārbāztā stāvvietā un sniedz spēkratam neatkārtojamu unikalitāti. Par virsbūvi runājot, ir tikai pāris vietas, kuras var uzskatīt par normālām.

Salona iekšējā apdare piedzīvoja kāda cilvēka neapturamo vēlmi visu izklāt ar linoleju. Ar to būs jāsadzīvo. Vadītāja sēdeklī kaut kur dziļi iekšā atrodas kāda asa detaļa, kura šad un tad sāpīgi ieduras jostas vietā. Es tā arī netiku skaidrībā, kas tā par detaļu, ko tā tur dara un kā kaut kas tāds vispār ir iespējams.

Ir speciāla poga, kas paredzēta kondicioniera ieslēgšanai – tā ir vienīgā kondicioniera detaļa, kas līdz šai baltai dieniņai ir izdzīvojusi. Ir arī borta dators, kurš, man šķiet, ka ir noteicējs tajā, kad tiks iedarbināta un noslāpēta mašīna – diemžēl jums teikšana nebūs.

Sildītājs – īstā Saurona acs – ziemā silda tā, kā vēl nekad nebūsiet tādu siltumu jutuši. Diemžēl siltums nāk tikai no apakšas, un, ja vasarā vēlaties braukt pa šoseju ar vairāk nekā 110 km/h lielu ātrumu, iesaku vilkt botes – citādi apdedzināsiet labās kājas pirkstus.

Mašīnā pēdējo pusotru mēnesi smēķējis neesmu. Taču līdz šim smēķēju, un daudz. Nesatraucieties, jo es tik daudz nemaz nepīpēju, kā to darīja iepriekšējie saimnieki, jo viņi pīpēja daudz un ar visiem saviem draugiem kopā, turklāt aiz cieši aiztaisītiem logiem. Griesti, kas ir neraksturīgi pelēkā krāsā, noteikti ļaus jums to saprast pašiem.

Viens ļoti liels pluss – nav izpūtējs, tādēļ skaņa nāks kā no pašām elles dzīlēm. No šīs skaņas un bailēm aptaisīsies pat pieredzējuši baikeri un turēsies no jums pa gabalu, kas, savukārt, nodrošinās jums komfortablu braukšanu.

Taču viens no vissvarīgākajiem šī auto plusiem – pat ceļu satiksmes policija nevēlas šo auto apstādināt. Pat tad, kad pabraucat viņiem garām nepiesprādzējušies un bez gaismām, viņi var jūs pavadīt tikai un vienīgi ar nožēlas pilnu skatienu… Tā arī neesmu sapratis, kādēļ tā. Tāpat tai parasti nekad nenogriež ceļu dārgi vai jauni auto.

Reizēm šajā auto sajūties kā pats prezidents, līdz brīdim, kad asā detaļa vadītāja sēdeklī liek atkal tev nolaisties lejā no mākoņiem.

Neaizmirstiet dalīties arī ar citiem lasītājiem!

Avots: likeni.info

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru