Pašu mājās radītie raidījumi un šovi arī septembrī ierindo mediju grupas “All Media Baltics” televīzijas kanālus skatītāko skaitā

Septembrī skatītākais televīzijas kanāls Latvijā, pēc konsolidētajiem datiem, bija mediju grupas “All Media Baltics” televīzijas kanāls TV3, bet ceturtais skatītākais – kanāls LNT, kuru skatīšanās laika daļa bija attiecīgi 8,9% un 6,4%, liecina pētījumu kompānijas “Kantar TNS” dati.

Īpaši iepricinoši ir tas, ka Latvijā skatītākie bijuši tieši pašmāju veidotie raidījumi – TV3 piektdienas vakara šovs “Es mīlu tevi, Latvija”, pirmdienas vakara debitants, raidījums “Pilsētnieces pret lauciniecēm” un lielais svētdienas šovs “X Faktors”.

“Priecājamies kopā ar mūsu skatītājiem par lieliski uzsākto rudens sezonu un esam patiesi gandarīti, ka vislielāko skatītāju atzinību ir saņēmuši tieši mūsu pašu veidotie raidījumi un šovi. Tas liecina par mūsu izvēlētās satura veidošanas stratēģijas pareizību. Šī stratēģija balstās uz diviem galvenajiem pīlāriem – sekmīga un kvalitatīva starptautisku formātu adaptācija un otrs – spēcīgi orģinālprodukti, ko radījuši vietējie profesionāļi. Šī kombinācija ļauj mums būt par skatītākajiem ne tikai tradicionālajā televīzijā, bet arī veicina šī satura patēriņu citās platformās. Pasaules līmeņa vietējai auditorijai veidots saturs un iespējas to patērēt dažādās platformās veicina auditoriju piesaisti un lojalitāti,” secina “All Media Baltics” vadītāja Latvijā Baiba Zūzena.

Latvijas TV programmu TOP 2018. gada septembrī*:

1. Es mīlu tevi, Latvija – 6,5 reitings

2. Pilsētnieces pret lauciniecēm – 6,1 reitings

3. X Faktors – 6,1 reitings

Savukārt LNT ceturtdienas vakaru šovs „Lauku sēta” Latvijā skatītāko programmu topā ieņem 6.vietu, bet ir absolūts līderis starp skatītākajiem raidījumiem kanālā LNT.**

TV3 rudens sezonu atklājām ar lieliskiem auditorijas rādītājiem, pirmajā septembra svētdienā demonstrējot dokumentālo filmu „TV3 – 20 gadi ēterā” un TV3 20 gadu jubilejas svinību koncertu. Savukārt lielais svētdienas šovs „X Faktors” ir skatītākais saturs ar laika nobīdi. Vēlamies atgādināt, ka 1.septembrī startēja jauns izklaidējošs raidījums „Sīkie eksperti”, bet TV3 svētdienu vakarus brīnišķīgi papildina raidījums „Melu teorija”, kas ierindojas „All Media Baltics” skatītāko raidījumu Top10.

Rudens sezona sākusies ar vēl kādu īpašu mūsu skatītāju atzinību – patiess gandarījums, ka kanāls TV3 šī gada “Zīmolu topā 2018” atzīts par mīlētāko televīzijas zīmolu, iegūstot arī 1. vietu starp nozares līderiem jaunajā kategorijā “Cilvēcīgākais zīmols”. Cilvēcīgāko zīmolu topā tiek izcelti uzņēmumi, kurus Latvijas iedzīvotāji uzskata par sociāli atbildīgākajiem un kas veicina pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā.

Savukārt kanālā LNT septembrī atgriezās iemīļotais šovs „Lauku sēta”, bet sestdienu rītos veiksmīgu debiju piedzīvojis raidījums „Rīta pietura”. Auditorija arī novērtējusi jaunpienācēju otrdienu – sestdienu vakaros pēc ziņām astoņos skatāmo piecu minūšu raidījumu „Cilvēkstāsti Latvijai”.

Īsumā par „All Media Baltics” Latvijā

2017. gada 18. oktobrī tika noslēgts darījums, kura rezultātā starptautisks aktīvu pārvaldīšanas uzņēmums “Providence Equity Partners” iegādājās Zviedrijas mediju grupas “MTG” biznesu Baltijā. Jauniegādāto uzņēmumu grupa Latvijā turpina strādāt ar nosaukumu “All Media Baltics” un nodrošina televīzijas kanālu TV3, LNT, TV6, Kanāls 2, radio Star FM, lielākā Latvijas video portāla TVPlay, ziņu un izklaides portāla Skaties.lv, TV Play Home satelīttelevīzijas un SmartAD darbību Baltijas valstīs.

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru