Vissarežģītāk ir atpazīt kopiju, jo tiek radīta pilnīga iepakojuma, flakona un logotipa imitācija. Jebkādi apgalvojumi, ka šī produkcija veidota pēc licences, nav patiesi tāpēc, ka parfimērijas uzņēmumi neļauj citām rūpnīcām izlaist savu produkciju.
Ja iepakojums no orģinālā atšķiras un ja ar sīkiem burtiem ir uzrakstīts version, tad ņemiet vērā, ka arī tas ir pakaļdarinājums. Šo vārdu var atrast pat iepakojuma apakšā.
Visbiežāk parfīmu pakaļdarinātājuzņēmumi izmanto parfīmu nosaukumu variācijas. Pietiek vien izmainīt vienu burtu nosaukumā, kā sanāk it kā pilnīgi jauns nosaukums, bet precīzi nokopēts dārgā parfīma iepakojums izraisa maldus un tas ir domats neuzmanīgam pircējam.
Lai izvairītos no apmāna, nepērciet smaržas vai odekolonu tirgos, bodītēs, ejiet uz specializētu veikalu, tur risks nopirkt pakaļdarinājumu samazinās. Bet neviens nav pasargāts no tā, ka pārdevējs iedos pamēģināt īsto paraugu, bet pārdos parfīma kopiju. Jo, kamēr nenopirksiet, nevarēsiet atvērt iepakojumu, un pārliecināties par preces viltojumu. Pievērsiet uzmanību iepakojumam, uz tā nevajadzēt būt līmes pēdām, tam blīvi jāpieguļ kastītei, un nosaukumam jābūt uzdrukātam, un nevis uzprintētam. Nekad neņemiet iepakojumu, kurā ir virkne ar dažādām pilsētām (“Parīze – Londona – Ņujorka”). Ja uz iepakojuma ir vārds parfume, tad ņem vērā, ka īstais franču parfīms rakstās bez pēdējā burta “e”, tas ir “parfum”. Sakrati iepakojumu, īstās smaržās nekas nedrīkst grabēt un pārvietoties. Pēc iepakojuma atvēršanas īstas, dārgas smaržas ir flakonos ar sarežģītu konfigurāciju, kuru pakaļdarinājumu ražotāji nespēs atdarināt. Oriģinālam parfīmam uz flakona apakšas ir identifikācijas numurs.
Lai iepriecinātu savu mīļoto cilvēku ar oriģinālu parfīmu, pērciet to firmas veikalos. Zinot dažus noslēpumus, kurus pastāstījām šajā rakstā, jūs bez grūtībām atšķirsiet kopiju no oriģināla, un par taisnīgu cenu iegūsiet noturīgu iemīļoto aromātu.
Avots: menscom.ru