Zviedru ātrās modes mazumtirgotājs H&M sestdien atvēra savu pirmo fizisko veikalu Brazīlijā un uzsāka tiešsaistes darbību valstī, kur tas jau ražo dažas preces vietējā mērogā, tostarp apavus un pludmales apģērbu, norādīja uzņēmuma vadītājs.
Īstermiņa mērķis ir tuvāko mēnešu laikā atvērt četrus veikalus Sanpaulu štatā, piektdien intervijā sacīja H&M Brazīlijas valsts vadītājs Žoakims Pereira.
“Šī draudzība ar Brazīliju notiek jau ilgu laiku,” viņš piebilda, norādot, ka šī pārcelšanās prasīja vairāku gadu rūpīgu un detalizētu plānošanu.
H&M mērķis ir konkurēt vietējā tirgū, bet ne obligāti ar tādiem Ķīnas zīmoliem kā Shein, kuriem cenas bieži vien ir zem vidējā līmeņa, sacīja vadītāji.
“Brazīlijā ir daudz nacionālo zīmolu, kas ir ļoti labi, patiešām ļoti labi. Cenas un kvalitātes ziņā. Es domāju, ka tas ir ļoti, ļoti konkurētspējīgs tirgus neatkarīgi no tā, vai tas ir Ķīnas uzņēmums vai vietējais uzņēmums,” sacīja Pereira.
Uzņēmums neatklāja savas kopējās investīcijas Brazīlijā. Pirmais Brazīlijas veikals augstas klases iepirkšanās centrā Sanpaulu koncentrējas uz sieviešu modi. Otrais, kas drīzumā tiks atvērts, piedāvās plašāku produktu klāstu, tostarp sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbu, aksesuārus un arī apavus.
“Mēs vēlamies, lai cenas būtu iekļaujošas,” sacīja Magnuss Olsons, H&M reģionālais vadītājs dienvidu puslodē. Tādā veidā norādot, ka cenas tiks pielāgotas Brazīlijas tirgus situācijai.
Uzņēmums plāno palielināt vietējo ražošanu, vienlaikus saglabājot globālos standartus, sacīja Olsons. Pagaidām H&M ražo apavus, pludmales apģērbu un džinsus Brazīlijā un importē pārējos produktus no dažādiem tirgiem, tostarp Indijas, Bangladešas un Portugāles.
Vadītāji paziņoja, ka H&M galu galā atvērs veikalus arī citos Brazīlijas štatos, nesniedzot sīkāku informāciju par to, kad un kur tieši tas varētu notikt.
H&M ķēdei ir arī 25 000 kvadrātmetru liels izplatīšanas centrs Minasžeras štatā dienvidaustrumos, ko var paplašināt līdz aptuveni 40 000 kvadrātmetriem.