OpenAI ļauj ChatGPT lietotājiem ASV pirkt no Etsy pārdevējiem, izmantojot savu platformu. Tuvākajā nākotnē, izmantojot tērzēšanas robotu, būs pieejams arī viens miljons Shopify tirgotāju, tostarp Glossier un SKIMS.
Etsy akciju vērtība pirmdien Volstrītā pieauga gandrīz par 16% pēc tam, kad uzņēmums paziņoja par sadarbību ar tehnoloģiju gigantu OpenAI, lai lietotāji varētu iegādāties produktus, izmantojot ChatGPT.
Pateicoties sistēmai ar nosaukumu Instant Checkout, kas izstrādāta ar finanšu tehnoloģiju Stripe palīdzību, tērzēšanas robota pakalpojuma lietotāji ASV varēs veikt tiešus atsevišķu preču pirkumus no ASV Etsy pārdevējiem.
OpenAI piebilda, ka tuvākajā nākotnē, izmantojot tā tērzēšanas robotu, būs pieejams viens miljons Shopify tirgotāju, tostarp Glossier un SKIMS. Uzņēmums arī apsver iespēju pievienot vairāku preču grozus un paplašināt tirgotāju un reģionu klāstu.
Shopify akcijas pirmdien Ņujorkā noslēdzās ar vairāk nekā 6% pieaugumu.
“Tas iezīmē nākamo soli aģentu tirdzniecībā, kur ChatGPT ne tikai palīdz atrast pērkamo, bet arī palīdz to iegādāties,” paziņojumā norādīja OpenAI.
Atsevišķā paziņojumā Etsy teica, ka ir “sajūsmā izmantot mākslīgo intelektu, lai pircējiem būtu vieglāk nekā jebkad agrāk atklāt un sazināties ar pārdevējiem, kas piedāvā viņiem tīkamas preces”.
Tirgotāji maksās nelielu maksu par pabeigtiem pirkumiem, bet tūlītēja norēķināšanās lietotājiem būs bez maksas, kas nozīmē, ka cenas atbildīs cenām sākotnējā vietnē. OpenAI piebilda, ka jaunais pakalpojums neietekmēs ChatGPT produktu rezultātus, kas nozīmē, ka Instant Checkout preces netiks automātiski izvēlētas, kad robots sniegs ieteikumus.
“Vērtējot vairākus tirgotājus, kas pārdod vienu un to pašu produktu, ChatGPT ņem vērā tādus faktorus kā pieejamība, cena, kvalitāte, vai tirgotājs ir galvenais pārdevējs un vai Instant Checkout ir iespējota, lai optimizētu lietotāja pieredzi,” sacīja uzņēmums.
Jaunais pakalpojums varētu kļūt par galveno OpenAI ieņēmumu avotu, kas pašlaik tiek pārstrukturēts, tuvinot to peļņas gūšanas uzņēmumam.
Šī mēneša sākumā Microsoft un OpenAI paziņoja, ka ir parakstījuši nesaistošu līgumu par partnerības pagarināšanu. Līgums piedāvā OpenAI iespēju mainīt savu fokusu pēc tam, kad tas tika dibināts labdarības mērķiem 2015. gadā.