Pietiks vienreiz sūdzēties!
Kāds neatliekamās medicīniskās palīdzības darbinieks bija atklāti piekusis no nemitīgajām sūdzībām no pacientiem, kuriem nepatīk stundām ilgā gaidīšana rindā pēc medicīniskās palīdzības, tā mums ziņo “Newsner”.
LASI VĒL: VIDEO: Slimnīcas reģistratūrā medmāsa apmeklētājus sagaida ar atvērtu alkohola pudeli
Viņš uzskata, ka lielai daļai pacientu no sākuma vajadzētu vērsties pie sava ģimenes ārsta, nevis uzreiz skriet uz neatliekamās medicīniskās palīdzības nodaļu.
Diemžēl ļoti daudzas slimnīcas ir pārpildītas, tajās trūkst medikamentu, budžeta līdzekļu un kvalificētu speciālistu, tādēļ esošie slimnīcas darbineki ir pārslogoti.
Šāda pati situācija bija vienā no Vācijas slimnīcām. Lai parādītu cilvēkiem, cik patiesībā noslogots, atbildīgs un grūts ir neatliekamās medicīniskās palīdzības mediķu darbs, kāds medbrālis vārdā Kajs Mjullers publicēja ļoti šokējošu fotogrāfiju.
Šķir nākošo lapu un lasi turpinājumu
Ko jūs gribat teikt ,ka ārsti tīra šīs asiņsinäs zāles vai medmäsas? Varu ar pilnu pārliecību teikt ,ka to dara speciāli apmācīti tīrītāji un tie nav medicīnas darbinieki un ne katrs var šo darbu darīt.Es jūs saprotu ,ka tas ir atkal mājiens par to ,lai vēl paceltu algas medicīnas darbiniekiem.Tas jau ir gads no gada,ka vienīgie kas strādā mediķi un skolotāji.Tas kas izlicis šo operäcijas zāli pat nezina kas tīra zäli pēc operācijas.