Donatella Versace pēc gandrīz 30 gadiem atkāpsies no radošās direktores amata modes namā Versace.
Viņa ieņēma šo amatu kopš 1997. gada, kad pārņēma amat pēc sava brāļa Džanni aiziešanas mūžībā. Versace ir pārraudzījis simtiem itāļu zīmola modes kampaņu, izstrādājot arī viesnīcas un automašīnas.
69 gadus veco Donatellu nomainīs Dario Vitale, kurš ir bijušais Miu Miu dizaina direktors, un ieņems jaunu zīmola vēstnieka lomu.
Tas ir saistīts ar spekulācijām, ka Prada grupa ir ieinteresēta iegādāties Versace no Capri Holdings grupas, kas 2018. gadā par modes namu samaksāja 2 miljardus eiro.
Ceturtdien izplatītajā paziņojumā Capri Holdings teica, ka Donatella Versace tagad “veltīsies Versace filantropisko un labdarības pasākumu atbalstam un paliks zīmola vēstnese visā pasaulē”.
Capri Holdings arī piebilda, ka paziņojumi ir daļa no “pārdomāta pēctecības plāna”, un Vitale tika atzīts par “spēcīgu dizaina līderi”, kura “talantam un vīzijai būs liela nozīme Versace izaugsmē”.
Uzņēmuma paziņojumā arī izteikta pateicība Versace par visu, ko viņa ir darījusi zīmola labā, un par “neatņemamu lomu uzņēmuma globālajos panākumos”.
Versace arī ievietoja savu paziņojumu Instagram saviem 12 miljoniem sekotāju, sakot, ka tas bija “manas dzīves lielākais gods turpināt sava brāļa Džanni mantojumu”.
“Versace ir manā DNS un vienmēr manā sirdī,” viņa teica. “Man vienmēr ir bijis svarīgi kļūt par nākamo dizaineru paaudzi. Esmu sajūsmā, ka Dario Vitale pievienosies mums, un priecājos redzēt Versace jaunām acīm.”
Donatella Versače ir ģērbusi dažas no pasaules lielākajām zvaigznēm, tostarp Madonnu, Bejonsē un Lady Gaga. Viņa lieliski izstrādāja zaļo džungļu kleitu Dženiferai Lopesai 2000. gadā un Mišelas Obamas kleitu viņas 2016. gada pēdējām valsts vakariņām.
Donatella tiek uzskatīta arī par modes nama iemiesojumu — vienmēr redzama spilgtās krāsās, kas ir sinonīms zīmolam, un platīna blondiem matiem, kas nodrošina, ka viņa vienmēr izceļas.
Versace, kuru 1978. gadā Milānā pirmo reizi dibināja Donatella un viņas brāļi Santo un Džanni, 2018. gadā tika pārdota Michael Kors grupai, kas pēc tam 2019. gadā tika nodota uzņēmumam Capri Holdings.
Itālijas ateljē veidoja 20% no Kapri 2024. gada 5,2 miljardu eiro ieņēmumiem.