Disney tematiskā parka nodaļa 2024. gada sasniedza rekordlielus ieņēmumus un peļņu, ieņēmumiem pieaugot par 5% visā gadā līdz 34,15 miljardiem ASV dolāru, bet pamatdarbības ienākumiem pieaugot par 4% līdz 9,27 miljardiem ASV dolāru.
Pieredze, kurā ietilpst parki, kūrorti, kruīzi un plaša patēriņa preces, bija otrs lielākais ieņēmumu virzītājspēks aiz Disney izklaides nodaļas, kas 2024. gada fiskālā sasniedza 41,18 miljardus USD. Tomēr izklaides segmenta darbības peļņa bija mazāka, iekasējot tikai 3,92 miljardus USD.
Ieņēmumu pieaugums izklaides parkos bija visspēcīgākais no jebkuras Disney nodaļas, un uzņēmuma vadītāji sagaida, ka labie laiki turpināsies.
Disney sagaida, ka 2025. gada fiskālā pieredze pieredzēs peļņas pieaugumu par 6% līdz 8% — un tas ir pirms daudzām plānotajām zemes paplašināšanām, jaunām un pārveidotām atrakcijām.
Kā daļu no Disney 10 gadu ieguldījuma 60 miljardu dolāru apmērā šajā segmentā viesi beidzot varēs redzēt, kas atrodas aiz Lielā Pērkona kalna Maģiskajā valstībā, un kopā ar filmas “Koko noslēpums” aktieriem Disnejlendā cīnīties ar karali Tanosu.
Daudzi no šiem plāniem tika atklāti uzņēmuma D23 Expo laikā augustā, tomēr paies daži gadi, pirms Disney parka viesiem būs iespēja izpētīt jaunos papildinājumus. Tikmēr uzņēmums palielina ieņēmumus ar augstākām biļešu cenām, kā arī izklaidēm parkā un ierobežota laika piedāvājumiem, lai viesi varētu atgriezties.
Disney ir plašs parka viesu klāsts, sākot no vietējiem iedzīvotājiem, kuri bieži apmeklē visu gadu, un beidzot ar vienreizējiem apmeklētājiem, kuri, iespējams, ceļo no tālienes. Tiem, kuri retāk dodas uz parkiem, jaunas telts atrakcijas un zemes var kalpot kā motivācija rezervēt biļetes un viesnīcu uzturēšanos.
Pēdējo piecu gadu laikā Disney ir pievienojis divas Zvaigžņu karu tēmas un Marvel zemi, kā arī atvēris jaunus braucienus, piemēram, Cosmic Rewind Epcot, kurā ir varoņi no filmas “Galaktikas sargi”. Disney nesen arī pārveidoja ikonisko Splash Mountain atrakciju ar varoņiem no filmas “Princese un varde”.
Spektra otrā galā tiem, kas apmeklē katru gadu vai vairākas reizes gada laikā, ir nepieciešami citi stimuli, kas var izpausties kā jaunas tiešraides, personīgas tikšanās un sasveicināšanās, svētku ēdienu īpašie piedāvājumi, sezonāli festivāli, kā arī parādes un nakts skati.