11 vingrinājumi sejai, kas paildzinās jaunību par 5 – 10 gadiem

Mēs visi vēlamies izskatīties jauni un svaigi, neatkarīgi no vecuma, raksta Power of Positivity. Diemžēl sejas āda, atrodoties pievilkšanās spēka ietekmē, ar laiku paliek nokarena un zaudē elastīgumu, kas noved pie krunku un kroku rašanās. Lai no tām atbrīvotos, nepieciešamas dārgas procedūras, kas ne visiem ir pa kabatai.

Bet jums ir jāzina, ka pastāv pilnībā bezmaksas un dabīgs veids, kā saglabāt sejas jaunību. Runa ir par sejas vingrinājumiem. Tie pastāvēja vēl pirms mūsu vecmāmiņām, un tagad atkal ir kļuvuši moderni, pateicoties skaistuma treneriem un fitnesa blogeriem.

Un zinātne to apstiprina! Pētījumi ir pierādījuši, ka sejas un kakla vingrinājumi var pozitīvi ietekmēt ārējo izskatu, un tie sniedz atjaunojošu efektu. Tāpēc sejas muskuļus arī vajag trenēt, tāpat kā jebkurus citus ķermeņa muskuļus.

Lūk, 11 vingrinājumi, kas palīdzēs jums izskatīties jaunākiem.

1. Likvidējam krunkas uz pieres.

Krunkas uz pieres ir visvairāk pamanāmas, un tās vizuāli ļoti novecina seju. Par laimi, ir kāds lielisks vingrinājums, kas var palīdzēt tās mazināt. Lūk, kā to izdarīt.

1. solis: Paņemiet abas rokas un pirkstu galus piespiediet pie matu augšanas līnijas tā, it kā jūs ādu stieptu uz priekšu.

2. solis: Pēc tam nedaudz savelciet seju dusmās, lai nodrošinātu zināmu pretošanos pirkstiem, kas piespiesti pie pieres. Centieties pārāk nesakrunkot pieri.

2. Stiprinām vaigus.

Uz vaigiem nemēdz būt krunku, bet sejas nepietiekoša vingrināšana var novest pie tā, ka tie stresa laikā kļūst saspringtāki. Sasprindzinājums vaigos rada sāpes, paātrina novecošanos, un bojā ārējo izskatu. Lūk, kā stiprināt vaigus.

1. solis: Plati pasmaidiet.

2. solis: Piespiediet pirkstus pie vaigiem.

3. solis: Ar pirkstu galiem uzspiediet uz vaigiem un sakodiet zobus, neatverot žokli. Tas radīs muskuļu spriedzi.

4. solis: Uzmanību koncentrējiet uz saviem vaigiem. Iedomājieties, ka cenšaties likt savām ausīm pavirzīties uz aizmuguri.

5. solis: Turiet zobus sakostus un skaitiet līdz 10.

6. solis: Speciāli sakodiet jūsu aizmugurējos zobus un turiet, līdz esat aizskaitījuši līdz desmit. Jums ir jāsajūt, kā jūsu vaigi sasprindzinās pie katras kustības.

7. solis: Visu procesu atkārtojiet trīs reizes pēc kārtas.

3. Samazinām maisiņus zem acīm.

Maisiņi zem acīm ne tikai liek izskatīties nogurušiem; tie lieliski padara seju vecāku. Lūk, kā to mainīt.

1. solis: Paskatieties uz augšu, izmantojot tikai savas acis. Nepaceliet galvu un nepārvietojiet tā jebkādā veidā – paļaujieties tikai uz acīm.

2. solis: Jūs sajutīsiet saspringumu, un jums var likties, ka jūs cenšaties paskatīties uz savām uzacīm. Jūs varat arī sajust kņudoņu plakstiņos – nebaidieties; tas ir saistīts ar tādu muskuļu izmantošanu, kurus jūs bieži neizmantojat.

3. solis: Elpojiet dziļi, turpinot pacelt acis.

4. Piepaceļam nokarenus acu plakstiņus.

Ar vecumu acu plakstiņi paliek nokareni, un tas liek mums izskatīties miegainām un nogurušām. Acu plakstiņu stiprināšana ne tikai nodrošinās pozitīvāku koptēlu, bet arī padarīs jūsu acis lielākas, spilgtākas un jaunākas.

1. solis: Darbojieties ar jebkuras rokas trim pirkstiem – rādītājpirkstu, vidējo pirkstu un zeltnesi.

2. solis: Piespiediet šo pirkstu galiņus pie acu plakstiņu augšas, ap abu uzacu līnijas zemāko punktu.

3. solis: Uzmanīgi piespiediet, pēc tam uzmanīgi paceliet acis uz augšu. To darot, pievienojiet vēl nelielu pretošanos muskuļiem, sasprindzinoties; Jūsu uzacis nodrošinās jūsu acu plakstiņiem lielisku treniņu.

5. Piepaceļam vaigu “āboliņus”.

Skaists smaids padara mūs spilgtākas un jaunākas, bet spēcīgi muskuļi vaigu zonā novērš krunciņu veidošanos. Patiesībā pētījums ir pierādījis, ka muskuļu trenēšana, kas tiek izmantoti, kad mēs smaidām, var palīdzēt uztrenēt sejas vispārējos muskuļus.

1. solis: Pārliecinieties, ka jūsu rokas ir tīras.

2. solis: Paņemiet roku un iekniebiet sev atbilstošā mutes pusē, tajā vietā, kur veidojas lūpu līnija.

3. solis: Pasmaidiet tik plati, cik vien varat. Ja jūs sajūtat zināmu muskuļu saspringumu, tad jūs visu darāt pareizi.

4. solis: Saspiediet tik ļoti, lai jūs sajustu pretošanos, kad cenšaties pasmaidīt.

6. Likvidējam krunciņas virs virslūpas.

Starp virslūpu un degunu bieži novērojamas smalkas vertikālas krunciņas, un tās liek mums izskatīties vecākiem. Lai to novērstu, vienkārši izpildiet sekojošas darbības.

1. solis: Pārliecinieties, ka jūsu rokas ir tīras.

2. solis: Ielieciet īkšķus mutē, tuvu pie smaganām un vaiga augšdaļas.

3. solis: Plati pasmaidiet. Turklāt virziet augšlūpu uz leju, it kā taisītu ciet muti, radot spiedienu uz īkšķiem.

Šķir nākošo lapu un lasi turpinājumu 

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru