11 vingrinājumi sejai, kas paildzinās jaunību par 5 – 10 gadiem

7. Likvidējam krunciņas pie mutes.

Ja jūs satrauc deguna-lūpu krunciņas un krokas mutes dobuma apvidū, tad šis ir viens no vingrinājumiem, kas varētu palīdzēt. Tas novērš krunku padziļināšanos un ādas nokarāšanos.

1. solis: Izvirziet lūpas uz priekšu, lai tās nosegtu jūsu zobus. Atveriet muti, lai tā būtu burta “o” formā.

2. solis: Pasmaidiet pēc iespējas platāk, neparādot savus zobus, cenšoties tos noslēpt.

3. solis: Veicot to atkārtoti vēl sešas reizes.

4. solis: Uzlieciet vienu rādītājpirkstu uz zoda, vēl joprojām saglabājot platu smaidu.

5. solis: Paceliet žokli uz augšu un uz leju, lēnām virzot galvu uz aizmuguri.

6. solis: Atslābinieties, pēc tam atkārtojiet vēl divas reizes.

8. Atbrīvojamies no vaigu maisiņiem.

Vaigu maisiņi parādās abās žokļa pusēs, liekot sejai izskatīties nogurušai, piepampušai un pat padarot sejas ovālu vēl platāku. Lai no tiem atbrīvoties, dariet sekojošo.

1. solis: Sāciet ar to, ka paceliet uz augšu zodu. Turpiniet galvu virzīt uz aizmuguri, līdz sasniedzat punktu, āda zem jūsu zoda ir cieši nostiepta.

2. solis: Pagrieziet galvu pa labi, pēc tam pa kreisi, kad jūs izvirzāt žokļa apakšējo daļu uz āru.

9. Piepaceļam zodu.

Daudzi cilvēki vēlas V-veida zodu un precīzu sejas ovālu. Tomēr līdz ar vecumu āda paliek ļenganāka, kas noved pie zoda formas izmaiņām. Lūk, viens no sejas vingrinājumiem, kas palīdzēs atrisināt šo problēmu.

1. solis: Sāciet ar to, ka iekodiet apakšlūpā tā, lai tā tā noslīdētu gar zobiem un tos noslēptu.

2. solis: Piespiediet mēli starp apakšlūpu un zobiem, vienlaicīgi ar apakšlūpu uzspiežot uz mēli.

10. Nostiepjam kaklu. 

Jā, mēs zinām, ka jūsu kakls nav jūsu sejas daļa. Bet spēcīgs kakls palīdzēs sejai nenovecot, un mazinās ādas nokarāšanos.

1. solis: Sāciet ar zoda pacelšanu uz augšu. Nolieciet galvu uz aizmuguri, kamēr sasniegsiet punktu, kad āda zem jūsu zoda būs cieši nostiepta.

2. solis: Izvirziet žokļa apkašējo daļu uz āru. Tajā pašā laikā ar mēli kustieties pa apakšējo smaganu līniju un piespiediet. Visbeidzot, izvirziet uz āru apakšlūpu.

11. Visas sejas vingrinājums.

Ja jums ir vajadzīgs vingrinājums, kas sniegs vislabākos rezultātus jūsu sejai uzreiz, lūk, soļi, kā veikt šādu vingrinājumu.

1. solis: Sāciet ar to, ka salieciet rokas dūrēs un piespiediet tās vienu pret otru. Novietojiet tās zem zoda; tas nodrošinās zināmu pretošanos.

2. solis: Sasprindziniet visus jūsu sejas muskuļus uzreiz. Jums ir jāsavelk lūpas, jāsasprindzina acis, lai strādātu muskuļi.

3. solis: Piespiediet zodu pie krūtīm, dūres turpina izdarīt spiedienu uz zodu. Ja jums ir radušās problēmas ar pozīcijas noturēšanu, izmantojiet elkoņus un rokas.

4. solis: Noturiet šādu pozīciju, līdz būsiet aizskaitījuši līdz pieci.

5. solis: Tagad pārejiet pie muskuļu paplašināšanas. Noņemiet dūres un pārstājiet jebkāda veida pretošanos.

6. solis: Ieņemiet plati atvērtu sejas pozīciju: uzacis izvirzītas uz augšu, mute plati atvērta, acis un zods nedaudz piepacelti.

7. solis: Noturiet šo pozīciju, līdz esat aizskaitījuši līdz pieci.

8. solis: Atkārtojiet visu procesa no sākuma, vismaz trīs līdz piecas reizes.

Vingrinājumi sejai – tas ir lielisks veids, kā novērst krunkas, dabīgi pastiepjot sejas muskuļus. Tikai 30 minūtes, kas veltītas šo vingrinājumu pildīšanai katru dienu, un jūs izskatīsieties jauni un mundri, vingrinājumi palīdzēs cīnīties ar novecošanās procesu bez liekiem tēriņiem.

Vai jūs ticat sejas vingrināšanas spēkam?

avots: powerofpositivity.com

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru