Paaugstinātas cenas
Precei ar zemāku cenu tiek uzlikts lielāks uzcenojums, lai pircējiem būtu lielāka uzticība tam. Iegaumējiet: dārgāk – tas ne vienmēr nozīmē kvalitatīvi.
Mazs izmērs
Daži ražotāji veido savu produktu mazāku, bet pārdod to par tādu pašu cenu. Pircējs maksā tāpat, bet uzņēmums uz to nopelna.
Ēsma uz vērtību
Parasti mēs cenu salīdzinām un nopērkam “kaut ko vidēju”. Tieši tāpēc blakus lētajiem un dārgajiem produktiem var nolikt preci – ēsmu, kuras cena ir augstāka.
Neīstas atlaides
Pircēju uzmanību bieži vien pievērš nosvītrota cena. Ne vienmēr uz tās raksta patiesību, dažreiz veikali paaugstina “cena pirms” vērtību.
LASI VĒL: Lūk kas jādara, ja netīšām veikalā saplēs preci! Tas ir jāzina katram!
Grīna efekts
Slavenais arhitekts izstrādājā slēgta tipa lielveikala plānu. Atrodoties lielveikalā, jūs iekrītat vieglā transā un veiciet vairākus nepārdomātus pirkumus.
Lielie iepirkuma rati
Jūs iztērēsiet vairāk, ja produktiem izvēlēsieties lielos iepirkumu ratus, un nevis groziņu. Jo tajā var ielikt vairāk preces.
Produktu cilvēciskošana
Jūs vairāk iztērēsiet par produktiem no tā uzņēmuma, kas uz iepakojuma izmanto dzīvnieku attēlus.
Produktu izvietojums
Augšpusē parasti tiek izvietoti nepazīstami zīmoli, vidū – uzcenotas preces, bet zemākie plaukti parasti ir domāti bērniem. Tas, kas atrodas acu līmenī, parasti maksā dārgāk.
Avots: formulalubvi.com