10 lielveikalu viltības, uz kurām uzķeras lielākā daļa pircēju

Katru dienu pircējus vēro tirgus speciālisti, lai izpētītu pircēju uzvedību un pārdotu pēc iespējas vairāk preču. Jo mēs visi iepērkamies veikalos. Kā neiekrist reklāmdevēju izliktajos tīklos?

 Preces ārējais izskats

Dažreiz, lai padarītu preci pievilcīgāku, fotogrāfi ēdienam uzpilina pāris pilienus ūdens. Pievērsiet uzmanību ne tikai iepakojumam, bet arī pašai precei.

LASI VĒL: Sieviete nopirka ziedošu kaktusu, un mājās atklāja, ka veikalā ir tikusi apmānīta

Saukļi “tieši otrādi”

Reiz uzņēmums Patagonia izveidoja reklāmu, kura aicināja nepirkt viņu apģērbu. Uzņēmuma pārdošanas reitingi palielinājās par 40 %.

Šķir nākošo lapu un uzzini, kādas viltības vēl tiek pielietotas lielveikalos

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru