Šveices pulksteņi palielina ieņēmumus, pateicoties spēcīgajam ASV pieprasījumam

Lai gan luksusa pulksteņu ieņēmumi nedaudz samazinājās, uzņēmums Watches of Switzerland Group ziņoja par pieprasījuma pieaugumu no ASV.

Uzņēmums Switzerland Group ir atklājis 2025. gada pirmā pusgada (H1 FY25) rezultātus par 26 nedēļām, kas beidzās 2024. gada 27. oktobrī.

Grupas ieņēmumi 2025. gada pirmajā pusgadā bija 785 miljoni mārciņu (948,61 miljons eiro), kas ir par 3% vairāk nekā tajā pašā periodā pagājušajā gadā. Spēcīgs sniegums ASV līdzsvaroja nelielu kritumu Apvienotajā Karalistē.

Tomēr koriģētā peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) saruka līdz 87 miljoniem mārciņu (105,12 miljoniem eiro), kas ir par 7% mazāk nekā tajā pašā periodā pērn.

Arī likumā noteiktā pamatdarbības peļņa samazinājās par 23%, bet likumā noteiktā peļņa pirms nodokļiem samazinājās par 39%.

Luksusa pulksteņu ieņēmumi samazinājās par 3%, galvenokārt tāpēc, ka finanšu gada pirmajā ceturksnī vienreizēji pieauga izstāžu zāles krājumi, kas galvenokārt skāra ASV.

Grupas ieņēmumi no luksusa juvelierizstrādājumiem, neskaitot Roberto Coin, samazinājās par 6%, ko samazināja ASV luksusa juvelierizstrādājumu ieņēmumi, jo valstī bija grūtības līgavas preču kategorijā, un šajā laikā tika iztīrīti arī iepriekšējā gada krājumi. Tomēr Apvienotā Karaliste šo tendenci pārvarēja, un ieņēmumi no luksusa juvelierizstrādājumiem pieauga par 4%.

Arī luksusa pulksteņu daļa no grupas ieņēmumiem samazinājās, galvenokārt tāpēc, ka Roberto Coin palielināja juvelierizstrādājumu krājumus.

Tomēr pēc galvenajiem zīmoliem joprojām bija liels pieprasījums, jo īpaši labi klājās vintage un sertificētām lietotām nodaļām.

Watches of Switzerland pārdod vairākus luksusa pulksteņu zīmolus, piemēram, Rolex, Patek Philippe un Breitling.

Braiens Dafijs, uzņēmuma izpilddirektors (CEO) teica par H1 FY25 peļņas pārskatu uzņēmuma tīmekļa vietnē: “Mūsu jauniegūtā Roberto Coin bizness Ziemeļamerikā kopš iegādes ir bijis spēcīgs, un tagad tas sniedz labu ieguldījumu mūsu grupa. Integrācija norit labi, un tiek izstrādāti izaugsmes plāni. Mūs iepriecina arī Rolex Certified Pre-Owned programmas darbība un mūsu kopējā īpašuma biznesa ilgstoša izaugsme.’’

Dafijs arī piebilda, ka uzņēmums ir iegādājes Hodinkee, vadošo globālo digitālo platformu luksusa pulksteņu entuziastiem, vēl vairāk nostiprinot uzņēmumu tiešsaistes sektora līderpozīcijas. Trešā ceturkšņa tirdzniecība ir sākusies iepriecinoši.

Lai atzīmētu savu 100 gadu jubileju, uzņēmums Watches of Switzerland ir sadarbojies ar neatkarīgiem pulksteņu ražotājiem Kreigu un Rebeku Strutersu, lai izveidotu unikālu simtgades pulksteni, kas koncentrējas uz mākslinieciskuma un tradīciju apvienošanu. Uzņēmums ir laidis klajā arī citus pulksteņus, lai atzīmētu šo pagrieziena gadadienu, piemēram, Serpenti Seduttori pulkstenis sadarbībā ar Bulgari.

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru