Lūk, kas notiks ar jūsu organismu, ja katru dienu mēneša garumā ēdīsiet linsēklas

Linsēklu lietošana vesela mēneša garumā var sniegt ļoti daudz priekšrocības jūsu veselībai. Linsēklas satur ļoti daudz olbaltumvielu, omega-3 un lignānus.

Tāpat šīs sēkliņas ir bagātas ar alfa-linolēnskābi, šķīstošajām šķiedrvielām, augstas kvalitātes olbaltumvielām un fenolu savienojumiem.

Ņemot vērā visas šīs īpašības, nav brīnums, ka linsēklas tiek iekļautas ļoti daudzās veselīgās diētās.

Pateicoties visām iepriekš minētajām labvēlīgajām īpašībām, linsēklas spēj nostiprināt vispārējo veselības stāvokli:

  • Samazina holesterīna līmeni par 50%
  • Samazina triglicerīdu līmeni līdz pat 25 – 60%
  • Regulē cukura līmeni asinīs
  • Nodrošina normālu gremošanas trakta darbību un novērš aizcietējumus

Linsēklās esošie savienojumi, kas zināmi kā lignāni, palīdzēs novērst osteoporozi, sirds un asinsvadu slimības, kā arī palīdz pret artrītu. Tāpat linsēklas atvieglos iekaisumus.

Pats labākais ir tas, ka linsēklas spēj sniegt sāta sajūtu, kas palīdz samazināt lieko svaru.

Lieki pieminēt, ka tas ir ļoti maziņš saraksts ar linsēklu labvēlīgajām īpašībām. Tādēļ iesakām nekavējoties iekļaut šīs sēkliņas savā uzturā.

avots

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru