Starmus V pulcina runātāju zvaigznāju, lai svinētu nosēšanās uz Mēness 50. gadadienu un pievērstu uzmanību nepieciešamībai pēc lielākas caurredzamības un starptautiskās sadarbības, kas palīdzēs risināt pasaules problēmas. Kaspersky Lab atbalstīs šo festivālu jau trešo gadu pēc kārtas.
Starmus piektais izlaidums norisināsies Šveices Federālajā tehnoloģiju institūtā Cīrihē no 2019. gada 24. līdz 29. jūnijam. Izcili zinātnieki un mākslinieki, leģendāri kosmosa pētnieki un Apollo astronauti ieradīsies, lai iedvesmotu un izglītotu nākamo dižo prātu un pētnieku paaudzi un atmodinātu atklājumu garu. Kaspersky Lab, kas atbalsta starptautisko festivālu Starmus kopš 2016. gada, ieradīsies ar savu misiju un apņemšanos — glābt pasauli.
Starmus mērķis ir iedvesmot un izglītot nākamo pētnieku paaudzi un atmodināt atklājumu garu, tāpēc daudzās Šveices Federālajā tehnoloģiju institūtā Cīrihē notiekošajās lekcijās galvenā uzmanība tiks pievērsta cilvēces nākotnei. Saskaņā ar šo tematu Kaspersky Lab uzņems viesus īpašā telpā festivāla norises vietā, kur izskaidros un izskatīs, kā izglītība, caurredzamība un pārrobežu sadarbība var padarīt pasauli un it sevišķi kibertelpu par labāku un drošāku vietu visiem.
Kaspersky Lab uzskata, ka ultrasavienotajā pasaulē cilvēces digitālā nākotne prasa caurredzamību un uzticēšanos. Saskaņā ar šo pārliecību uzņēmums 2017. gada beigās aizsāka Starptautisko caurredzamības iniciatīvu, kas cita starpā ietver nesen atvērto Caurredzamības centru Cīrihē, kur valdības un uzticami sadarbības partneri var analizēt informāciju par uzņēmuma izstrādājumiem un to drošumu.
Komentējot sadarbību, Kaspersky Lab vadītājs Jevgeņijs Kasperskis sacīja: «Ir ļoti interesanti turpināt mūsu sadarbību ar festivālu, jo tas pulcē izcilus zinātniekus un māksliniekus — dažus no pasaules spožākajiem prātiem —, lai runātu par zinātni un tās ietekmi uz mums visiem. Un saskaņā ar mūsu misiju glābt pasauli no kiberdraudiem šī konference ir ideāla platforma, lai izglītotu nākamo paaudzi, kā aizsargāt sevi, un liktu ļaudīm domāt par nākotni. Mēs piedalāmies ar prieku.»
Astrofiziķis un festivāla Starmus dibinātājs Gariks Israeljans sacīja: «Mēs priecājamies, ka viens no lielākajiem un uz nākotni visvairāk orientētajiem kiberdrošības uzņēmumiem Kaspersky Lab jau trešo gadu pēc kārtas joprojām būs mūsu sadarbības partneris un pievienosies mums zinātnes cildināšanā. Kopā mēs varam iedvesmot vairāk ļaužu veikt jaunus atklājumus.»
Vairāk informācijas par sarīkojumu, tostarp par biļešu iegādi, var atrast www.starmus.com.
Par Starmus
Kopš pats pirmais Homo Sapiens palūkojās augšup zvaigžņotajās debesīs, mēs esam satriekti par kosmosa plašumu. Arī šodien mēs godbijīgi uzlūkojam visuma neaptveramo bezgalību, it sevišķi tāpēc, ka mūsu sasniegumi fizikā un astronomijā mums tagad ļauj apzināties milzīgos attālumus pat līdz vistuvākajām kaimiņu zvaigznēm.
Kanāriju salu astrofizikas institūta (IAC) pētnieka Garika Israeljana izveidotais festivāls Starmus ir zinātnes, mākslas un mūzikas apvienojums, kurā ir uzstājušies astronauti, kosmonauti, Nobela prēmijas laureāti un izcilas zinātnes, kultūras, mākslas un mūzikas personības.
Starmus konferences apvieno Nobela prēmijas laureātus, ievērojamus pētniekus, domātājus, zinātnes, kultūras, mākslas un mūzikas pārstāvjus un pārstāves, lai viņi dalītos zināšanās un pieredzē par kopīgajiem atbilžu meklējumiem uz mūsdienu lielajiem jautājumiem. Lai uzzinātu vairāk, apmeklējiet https://www.starmus.com
Par Kaspersky Lab
Kaspersky Lab ir starptautisks uzņēmums, kas jau 21 gadu strādā informācijas drošības jomā. Dziļas speciālās zināšanas un uzņēmuma divdesmit gadu pieredze veido pamatu aizsardzības risinājumiem un pakalpojumiem, kas nodrošina uzņēmumu, izšķirīgi svarīgas infrastruktūras, valsts iestāžu un mājas lietotāju drošību visā pasaulē. Kaspersky Lab plašais piedāvājumu klāsts ietver progresīvus izstrādājumus galiekārtu aizsardzībai, kā arī vairākus specializētos risinājumus un pakalpojumus cīņai ar sarežģītiem un nepārtraukti evolucionējošiem kiberdraudiem. Kaspersky Lab tehnoloģijas aizsargā vairāk nekā 400 miljonus lietotāju un 270 tūkstošus korporatīvo klientu, palīdzot saglabāt tiem svarīgo.