Jaunās MICHELIN Agilis CrossClimate riepas piegādes automobiļiem

MICHELIN Agilis CrossClimate ir pirmā vasaras riepa ar ziemas homologāciju piegādes automobiļiem, kas ir viens no visātrāk augošajiem transportlīdzekļu sektoriem Eiropā. Šo riepu raksturo drošība visos laikapstākļos. Tās papildu priekšrocības ir ilgnoturība, zemas ekspluatācijas izmaksas un noturība pret bojājumiem.

Pastāvīgi pieaug pieprasījums pēc “just-in-time” piegādēm no durvīm līdz durvīm. Līdz ar to, uzņēmumu īpašnieki un autoparku pārvaldnieki izjūt spiedienu, jo rentabilitāte lielā mērā ir atkarīga no transportlīdzekļu pieejamības visa gada garumā.

Riepas MICHELIN Agilis CrossClimate ir izstrādātas, pamatojoties uz Francijas, Vācijas, Turcijas un Lielbritānijas patērētāju vajadzībām pēdējo 5 gadu laikā. Saskaņā ar ārējā GMV izpētes institūta veiktās izpētes datiem, lietotāji no riepām sagaida :

• ilgnoturību, saķeri, vilktspēju un uzticamību jebkurā sezonā, visos laikapstākļos un uz visām virsmām;

• stiprību un noturību pret bojājumiem, it īpaši pilsētvidē ar biežiem skrāpējumiem pret apmalēm un citiem šķēršļiem.

MICHELIN Agilis CrossClimate atbilst šīm prasībām, pateicoties izmantotajiem gumijas savienojumiem un materiāliem, kā arī V veida protektora rakstam ar spēcīgiem protektora blokiem sānu augšmalās. Savukārt riepu spēcīgo aizsargspēju nodrošina no Michelin militāro automobiļu riepām aizgūtie aizsargvairogi.

Tehnoloģijas un inovācijas

MICHELIN Agilis CrossClimate ir jaunums labi zināmajā vasaras riepu klāstā ar ziemas homologāciju – MICHELIN CrossClimate – un sākums jaunai piegādes transporta riepu paaudzei. Tās raksturo laba veiktspēja ziemas apstākļos, zemas kopējās izmaksas, drošība visos laikapstākļos, ilgizturība un noturība pret bojājumiem.

MICHELIN Agilis CrossClimate konstruktoru izmantotie raksturlielumi un inovācijas:

Gumijas savienojums

MICHELIN Agilis CrossClimate ir izgatavota no mūsdienīgiem materiāliem, izmantojot trīs dažādus savienojuma veidus. Šajā inovatīvajā tehnoloģijā “autovadīšana” nosaka aktuālajiem laikapstākļiem piemērotāko maisījumu: “ziemas” maisījumu zemā temperatūrā, “mitruma” maisījumu slideniem ceļiem un “sausuma” maisījumu uz sausām virsmām.

MICHELIN Agilis CrossClimate protektoru veido divi slāņi. Tas ļauj samazināt protektora uzkaršanu un uzturēt konstantu sniegumu jebkuros lietošanas apstākļos.

Šo tehnoloģisko uzlabojumu dēļ, riepai ir piešķirta augstākā kategorija: A klase bremzēšanā uz slapja ceļa seguma vasarā un ziemā. Riepai MICHELIN Agilis CrossClimate ir arī 3PMSF un M+S homologācija, kas norāda, ka to ir atļauts izmantot sniega apstākļos. Turklāt, tā bremzē tāpat kā vasaras riepa uz sausas virsmas.

Protektora raksts

Gūstot iedvesmu no godalgotās pasažieru automašīnas riepas MICHELIN CrossClimate+, MICHELIN Agilis CrossClimate izstrādātāji tai ir nodrošinājuši V veida protektora rakstu ar inovatīviem, tehnoloģiski progresīviem protektora blokiem, kuriem ir pašbloķējošas lameles.

Lameles ir visā protektora bloku augstumā (9,2 mm).

Sānmalu papildu aizsardzība

MICHELIN riepu tradicionālā noturība pret bojājumiem ir pastiprināta ar aizsargelementiem riepu sānmalās. Tie ir masīvi aizsargi trapeces formā, izveidoti no cieta gumijas savienojuma, ko izmanto Michelin kravas automašīnu riepām.

Iedvesmas avots šai īpašajai aizsardzībai plecu zonās bija MICHELIN X Force ZL militārās apvidus riepas, kas saglabā elastību, neraugoties uz papildu pastiprinājumu.

Protektora nodiluma jaunie rādītāji

Jaunās MICHELIN Agilis CrossClimate rievās ir uzstādīti protektora nodiluma indikatori ar nolietojuma procentuālo rādījumu.

Jaunas riepas protektora dziļums ir 9,2 mm. Kad protektora nolietojums ir sasniedzis pieļaujamo 1,6 mm robežu (kas praksē nozīmē 7,6 mm), indikatora rādījums ir “0 %”.

Īpašie testi Ivalo un Barcelonnette trasēs

Riepu izstrāde, kas paredzētas izmantošanai jebkurā gadalaikā un visos laikapstākļos, ir izaicinājums. Var sagatavot tikai salīdzinoši īsus posmus, lai veiktu riepu testēšanu uz slapjām, apsnigušām vai apledojušām virsmām. Tā ir tikai imitācija reālajiem apstākļiem, kādos piegādes transportlīdzekļi tiek izmantoti ziemas periodā.

Michelin ir piekļuve vienam no visaugstākajiem Eiropas ceļiem (2715 m virs jūras līmeņa) – Alpu trasei “Col de la Bonette”. Vēlā rudenī, kad trase tika slēgta publiskai lietošanai, tur ieradās Michelin komanda, lai testētu savas ziemas riepas.

Vairāk nekā astoņu nedēļu periodā (no decembra vidus līdz 2018. gada februāra beigām), riepas pārmaiņus testēja četri autovadītāji. Uzņēmuma izpētes un attīstības centra darbinieki uzraudzīja MICHELIN Agilis CrossClimate izstrādes darbu, rūpīgi izpētot katru riepas snieguma aspektu 15 kilometrus garā, īpaši sagatavotā trasē.

Temperatūrā no 0°C līdz -15°C tika testēts riepu paātrinājums, bremzēšana, vilktspēja un saķere sniegā. Lai testa apstākļus varētu atkārtot, sniegs attiecīgajā maršrutā pirms katra izmēģinājuma tika rūpīgi apstrādāts, kā arī tika noteikti tā raksturlielumi.

Michelin otrā testēšanas vieta atrodas Somijā – Ivalo, 300 km uz ziemeļiem no ziemeļu polārā loka. Lielā gaisa mitruma dēļ, Alpos sniegs ir smags un lipīgs ar lielām sniegpārslām, bet Ivalo – birstošs un pūkains. Tāpēc Michelin testē riepas divās vietās, starp kurām ir 4000 km attālums. Pateicoties tam, Michelin speciālistiem ir dati par riepu uzvedību dažāda veida sniegā.

MICHELIN Agilis CrossClimate ir vasaras riepa ar visaugstāko sniegumu uz sausa, slapja, dubļaina vai zālaina pamata. Tomēr tai ir arī ziemas homologācija 3PMSF, tāpēc tā ir testēta un uzlabota arī skarbos ziemas apstākļos.

Michelin ir globālās riepu industrijas tehnoloģiju līderis. Michelin grupa ražo, pārdod un reklamē riepas pasažieru un kravas automašīnām, lidmašīnām, velosipēdiem, lauksaimniecības un būvniecības mašīnām un motocikliem, kā arī ceļvežus, kartes, atlantus un interneta pakalpojumus (ViaMichelin.com). Grupas juridiskā adrese ir Klermonferāna Francijā. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 114 tūkstoši darbinieku visā pasaulē, un tas darbojas 171 valstī.

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru