Volkswagen ievieš ikmēneša abonementu, lai palielinātu automašīnas jaudu

Vācu autobūves gigants Volkswagen (VW) ir ieviesis abonementu Apvienotās Karalistes klientiem, kuri vēlas palielināt dažu savu elektroautomobiļu jaudu.

Tie, kas iegādājas atbilstošu automašīnu ID.3 klāstā, var izvēlēties maksāt papildus, ja vēlas atbloķēt pilnu dzinēja jaudu transportlīdzeklī.

VW apgalvo, ka “pēc izvēles pieejamais jaudas uzlabojums” maksās 16,50 mārciņas mēnesī vai 165 mārciņas gadā, vai arī cilvēki var izvēlēties maksāt 649 mārciņas par mūža abonementu. Uzņēmums paziņoja, ka ar šo funkciju tas “piedāvā klientiem izvēli”.

Auto Express, kas pirmais ziņoja par šo stāstu, sacīja, ka mūža abonements būs paredzēts automašīnai, nevis personai, kas nozīmē, ka uzlabojums paliks automašīnā, ja tā tiks pārdota tālāk.

VW pārstāvis BBC sacīja, ka viņi uzskata, ka iespēja cilvēkiem iegādāties lielāku jaudu savai automašīnai nav “nekas jauns”.

“Vēsturiski daudzi benzīna un dīzeļa transportlīdzekļi ir piedāvāti ar vienāda izmēra dzinējiem, bet ar iespēju izvēlēties jaudīgāku,” viņi teica.

Viņi piebilda, ka jaudas uzlabojumi ļautu klientiem jebkurā laikā izvēlēties “sportiskāku” braukšanas pieredzi, “nevis jau no paša sākuma apņemties ar augstāku sākotnējo pirkuma cenu”.

Šādi piedāvājumi iepriekš ir izrādījušies pretrunīgi dažiem klientiem, kuri ir neapmierināti ar to, ka viņiem, iespējams, būs jāmaksā par piekļuvi funkcijām, kas dažos gadījumos jau ir pieejamas viņu automašīnā.

“Nekas jauns”

Citi transportlīdzekļu ražotāji, piemēram, BMW, iepriekš ir ieviesuši līdzīgus abonēšanas papildinājumus, piemēram, apsildāmiem sēdekļiem un stūres ratiem.

Un Mercedes 2022. gadā ASV ieviesa tiešsaistes abonēšanas pakalpojumu, kas ļāva klientiem maksāt, lai tā elektromobiļi ātrāk paātrinātos.

Saskaņā ar S&P Global aptauju, dažus klientus varētu atturēt automašīnu iebūvēto abonēšanas izmaksu dēļ tādām funkcijām kā savienojamība vai pamatfunkciju sadalīšana maksas līmeņos.

Tajā teikts, ka respondentu skaits, kuri teica, ka maksātu par savienotajiem pakalpojumiem, ir samazinājies no 86 % 2024. gadā līdz 68 % 2025. gadā.

Tas notiek, neskatoties uz plašāku abonēšanas pakalpojumu popularitāti kopumā, tirgus izpētes uzņēmumam Juniper Research 2024. gadā lēšot, ka globālā abonēšanas ekonomika līdz 2028. gadam sasniegs gandrīz 1 triljonu ASV dolāru (740 miljardus mārciņu) vērtībā.

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru