Duolingo ir turpinājis veikt ievērojamus ieguldījumus, lai uzlabotu lietotāju iesaistīšanos, izmantojot jaunas mākslīgā intelekta funkcijas 2024. gadā, vienlaikus nodrošinot arī vairāk kursu 2025. gadam.
Globālais valodu apguves uzņēmums Duolingo ziņoja, ka 2024. finanšu gadā ieņēmumi bija 748 miljoni ASV dolāru (719,7 miljoni eiro), kas ir par 41% vairāk nekā gadā.
Tas galvenokārt bija tāpēc, ka uzņēmums strauji ieviesa jauninājumus, ieviešot mākslīgā intelekta (AI) funkcijas dažos abonēšanas plānos, piemēram, Duolingo Max, kas koncentrējas uz dabisku sarunu praksi.
Duolingo akcijas cena NASDAQ indeksā pirms tirgus nākotnes līgumiem nokritās par 8,4%. Kopējais rezervāciju apjoms pagājušajā gadā sasniedza 870,6 miljonus ASV dolāru (837,6 miljonus eiro), kas ir par 40% vairāk nekā iepriekšējā gadā, savukārt tīrie ienākumi 2024. gadā bija 88,6 miljoni ASV dolāru (85,3 miljoni eiro).
Koriģētā peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) 2024. gadā sasniedza 191,9 miljonus ASV dolāru (184,6 miljonus eiro). 2024. gada ceturtajā ceturksnī ieņēmumi bija 209,6 miljoni ASV dolāru (201,7 miljoni eiro), bet neto ienākumi sasniedza 13,9 miljonus ASV dolāru (EBIT) (24,6 miljoni eiro DA). (50,3 miljoni eiro).
Ikdienas aktīvo lietotāju skaits 4. ceturksnī pieauga par 51% gada griezumā, bet mēneša aktīvo lietotāju skaits pieauga par 32%, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo ceturksni. Salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu maksas abonentu skaits pieauga par 43%.
Uzņēmuma mērķis ir balstīties uz “ārkārtējiem rezultātiem”
Luiss fon Ahn, Duolingo līdzdibinātājs un izpilddirektors paziņojumā presei par 4. ceturkšņa ieņēmumiem, sacīja: “Mēs noslēdzām 2024. gadu ar patiesi izcilu ceturto ceturksni, sasniedzot visu laiku augstāko ceturkšņa rezervāciju skaitu, ieņēmumus, DAU un jauno abonentu skaitu. Mūsu rezultāti liecina par mūsu produktu virzītās stratēģijas pastāvīgo spēku un koncentrējoties uz iesaisti.’’
“Mēs saskatām aizraujošas iespējas 2025. gadā. Mēs plānojam turpināt ieguldīt savā produktā, lai veicinātu iesaisti un lietotāju pieaugumu, kā arī funkcijās, piemēram, videozvanā, lai veicinātu Duolingo Max ieviešanu. Šīs investīcijas palīdzēs mums mācīt labāk, turpināt paplašināt savu tirgu un nodrošināt noturīgu, ilgtermiņa izaugsmi.”
Mārketinga kampaņas veicina Duolingo izaugsmi
2024.gadā Duolingo guva ievērojamus panākumus ar tādām mārketinga kampaņām kā Duolingo on Ice, tā 5 sekunžu Super Bowl reklāma un “Pūces spēle” saistība ar Netflix.
Tie ir ievērojami palīdzējuši stiprināt zīmolu, kā arī veicināt lietotāju izaugsmi. Vairāk nekā 10 miljoniem lietotāju tagad ir viena gada vai ilgākas sērijas.
Uzņēmums izmanto arī vairākus mārketinga kanālus, piemēram, Instagram Reels un YouTube Shorts, kas piedzīvoja strauju skatījumu skaitu arī 2024. gadā.
2025.gadā Duolingo plāno turpināt koncentrēties uz A/B testēšanu, kā arī paātrināt eksperimentēšanu, lai padarītu lietotāju pieredzi saistošāku un interesantāku.
Tiks ieviesti arī jauni kursi, piemēram, vācu valoda japāņu valodas runātājiem un ķīniešu valoda korejiešu valodas runātājiem, kā arī uzlabojumi pašreizējās funkcijās, piemēram, videozvans angļu valodas apguvējiem.