TikTok ļauj ASV Android lietotājiem lejupielādēt lietotni, izmantojot komplektus savā vietnē

TikTok piektdien paziņoja, ka ļauj ASV Android lietotājiem lejupielādēt un pieslēgties īso video lietotnei, izmantojot paku komplektus savā tīmekļa vietnē, tādējādi cenšoties apiet valstī populārajai platformai noteiktos ierobežojumus.

Apple un Google nav atjaunojuši TikTok savā lietotņu veikalā, kopš 19. janvārī stājās spēkā ASV likums, kas pieprasa, lai tās ķīniešu īpašnieks ByteDance vai nu to pārdotu, pamatojoties uz valsts drošības apsvērumiem, vai arī tiktu piemērots aizliegums.

Prezidents Donalds Tramps, kurš stājās amatā nākamajā dienā pēc likuma stāšanās spēkā, parakstīja rīkojumu, kura mērķis bija par 75 dienām atlikt likuma izpildi.

Tramps ir paziņojis, ka viņš par TikTok iegādi ir runājis ar vairākiem cilvēkiem un, visticamāk, šomēnes pieņems lēmumu par lietotnes nākotni. Tai ir aptuveni 170 miljoni amerikāņu lietotāju.

Prezidents pirmdien parakstīja izpildrīkojumu, ar kuru uzdeva nākamā gada laikā izveidot valsts ieguldījumu fondu, norādot, ka tas potenciāli varētu iegādāties TikTok.

ASV amatpersonas ir brīdinājušas, ka ByteDance ietvaros pastāv risks, ka amerikāņu dati var tikt ļaunprātīgi izmantoti. Vārda brīvības aizstāvji ir iebilduši pret TikTok aizliegumu saskaņā ar likumu, ko ar pārliecinošu balsu vairākumu pieņēma Kongress un parakstīja iepriekšējais ASDV prezidents Džo Baidens.

Uzņēmums apgalvo, ka ASV amatpersonas ir nepareizi norādījušas tā saikni ar Ķīnu, argumentējot, ka tā satura ieteikumu programma un lietotāju dati tiek glabāti ASV Oracle mākoņserveros, bet satura moderēšanas lēmumi, kas ietekmē amerikāņu lietotājus, arī tiek pieņemti ASV.

Neskatoties uz aizlieguma draudiem, 2024.gadā TikTok finanšu rādītājus raksturo ievērojams ieņēmumu pieaugums, jo īpaši no reklāmas. Tiek prognozēts, ka platformas globālie reklāmas ieņēmumi 2024. gadā sasniegs 23,6 miljardus ASV dolāru, kas atspoguļo 30,7 % pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Amerikas Savienotajās Valstīs paredzams, ka 2024. gadā TikTok reklāmas ieņēmumi sasniegs 7,7 miljardus ASV dolāru, kas ir par 25 % vairāk nekā 2023. gadā.

Neraugoties uz šiem iespaidīgajiem ieņēmumu rādītājiem, ziņojumi liecina, ka TikTok ir strādājis ar zaudējumiem, un gada zaudējumi sasniedz miljardiem dolāru. Līdz ar to kopumā, lai gan 2024. gadā TikTok ieņēmumi ir ievērojami pieauguši, uzņēmums joprojām saskaras ar problēmām, lai sasniegtu rentabilitāti.

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru