Shein un Temu turpina darboties rotaļlietu tirgū, par spīti uztraukumiem par viltotiem izstrādājumiem

Strauji augošās specializētās e-komercijas vietnes, piemēram, PDD’s, Temu un tā konkurents Shein arvien vairāk iesaistās rotaļlietu pārdošanas biznesā.

Konkurējošās platformas kalpo kā Amerikas digitālie “dolāru veikali”, kas par zemām cenām piedāvā galvenokārt preces bez zīmola, sākot no vannas dvieļiem un drēbēm līdz sadzīves tehnikai.

Tagad gan Temu, gan Shein vēlas iegūt lielāku daļu no pasaules rotaļlietu tirgus, kas veicina mazumtirgotāju pārdošanu brīvdienu sezonā. Saskaņā ar tirgus izpētes uzņēmuma Circana datiem rotaļlietu pārdošanas apjoms visā pasaulē 2023. gadā sasniedza 108,7 miljardus USD.

Uzņēmumam Shein, kas kļuva populārs, pārdodot 5 $ t-kreklus un 10 $ džemperus, rotaļlietas ir viena no visstraujāk augošajām kategorijām, sacīja vietnes pārstāvis. Rotaļlietas ir piedzīvojušas divciparu procentuālo pārdošanas apjomu pieaugumu Shein platformās, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, sacīja pārstāvis. Arī Tēmu sacīja, ka potenciālie pircēji arvien vairāk meklē rotaļlietas.

Protams, lielākie masu preču mazumtirgotāji Amazon, Walmart un Target joprojām ir galvenais rotaļlietu pircēju balsts, kas kopā pārstāv gandrīz 70% no ASV rotaļlietu pārdošanas apjoma.

Tomēr saskaņā ar tirgus pētījumu firmas Kantar datiem ASV svētku pircēju daļa, kas šogad plāno iegādāties dāvanas Temu, ir 13% salīdzinājumā ar 9% pagājušajā gadā. Turklāt saskaņā ar datu firmas Facteus datiem ASV kredītkaršu izdevumi abās vietnēs šomēnes ir pieauguši salīdzinājumā ar 2023. gadu.

Nesenais rotaļlietu pirkšanas pieaugums vietnēs Temu un Shein piesaista tādu ASV uzņēmumu uzmanību kā MGA Entertainment, kurš ražo slavenās L.O.L Surprise! Lelles un pārdod savus produktus tradicionālajiem mazumtirgotājiem, piemēram, Target un Macy’s.

MGA izpilddirektors Īzaks Larians sacīja, ka uzņēmums apsvērs iespēju pārdot e-komercijas platformās, lai sasniegtu vairāk pircēju. “Mēs vēlamies sasniegt (visus līmeņus) patērētājus, ne tikai cilvēkus ar vidējiem ienākumiem,” viņš teica.

Eiropā īpaši jaunie pircēji vecumā no 18 līdz 34 gadiem arvien vairāk pērk rotaļlietas vietnē Temu, Shein un konkurējošā AliExpress platformā, liecina Circana septembra pētījums, kas aptver Franciju, Vāciju, Itāliju, Spāniju un Apvienotā Karaliste. AliExpress piedāvā arī lētas Ķīnā ražotas preces, piemēram, rotaļu pistoles par mazāk nekā USD 1.

Pētījumā konstatēts, ka kopš šī gada sākuma 39% Eiropas patērētāju ir iegādājušies rotaļlietas vai spēles kādā no šīm vietnēm. Jaunāko patērētāju vidū šis rādītājs bija 60%.

Bārbijas ražotājs Mattel tomēr nepārdod tieši Temu vai Shein, un tā izplatītāji nav pilnvaroti to darīt, norāda uzņēmuma pārstāvis. Tomēr ierakstos vietnē Temu par Mattel kāršu spēli Uno un vietnē Shein par tās Hot Wheels rotaļu automašīnām bija nozīmītes un apgalvojumi, ka produkti ir autentiski.

Shein pārstāvis sacīja, ka tā piegādātājiem ir jāapliecina, ka viņu produkti nepārkāpj zīmola intelektuālo īpašumu un nav viltoti. Shein ir komanda, kas nodrošina, ka pārdevēji ievēro politiku, un ātri rīkojas, ja viņi to nedara, sacīja pārstāvis.

Temu pārstāvis sacīja, ka pēc Reuters jautājumu saņemšanas tas ir noņēmis Uno produktu sarakstus un veiks rūpīgu izmeklēšanu.

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru