Stellantis samazina krājumus un cenas, lai uzlabotu Ziemeļamerikas uzņēmējdarbību

Chrysler mātesuzņēmums Stellantis cenšas nostiprināt savas pozīcijas Ziemeļamerikā, samazinot uzkrājumus un samazinot automašīnu cenas, pirmdien paziņoja grupas finanšu vadītājs.

Autoražotājs plāno līdz nākamā gada sākumam samazināt 100 000 automobiļu krājumus ASV, un jūlijā un augustā jau ir samazinājis aptuveni 40 000 vienību, BofA Securities virtuālajā konferencē sacīja finanšu direktore Natālija Knaita.

“Mēs dzīvojam ļoti grūtos laikos, kad būs uzvarētāji un zaudētāji, un būt uzvarētājam nozīmē būt pēdējam,” sacīja Knaita piebilstot, ka disciplīna attiecībā uz cenu noteikšanu un krājumiem būs automobiļu ražotāja stratēģijas galvenā sastāvdaļa, lai pārvarētu neveiksmīgo pāreju uz elektriskajiem transportlīdzekļiem.

Uz Jeep ražotāju tiek izdarīts spiediens no akcionāru, dīleru un arodbiedrībās apvienoto darbinieku puses, lai tas mainītu krītošo pārdošanas apjomu, peļņu un krītošo akciju cenu.

Tas saskaras ar potenciālu streiku no ASV Apvienotās auto darbinieku arodbiedrības (United Auto Workers), kur vietējās Stellantis nodaļas ir sākušas gatavot augsni streikam visā valstī.

“Kad ir grūti laiki, berzes rodas visur,” sacīja Knaita, piebilstot, ka viņa vēlas, lai investori 2024. gadu uzskata par pārejas gadu, nevis par jaunu normālu situāciju Francijas un Itālijas grupai.

Stellantis šī gada sākumā paziņoja, ka grupas kopējās krājumu rezerves šā gada pirmā pusgada beigās bija aptuveni 1,4 miljoni transportlīdzekļu, kad tās koriģētā darbības peļņa samazinājās par 40 %, jo Ziemeļamerikā, kas ir tās peļņas avots, bija vāji uzņēmējdarbības rādītāji.

Stellantis izpilddirektors Karloss Tavaress pagājušajā mēnesī apmeklēja ASV, lai izstrādātu plānu, kā novērst uzņēmuma darbības kavēšanos šajā valstī.

Tavaress ir vadījis agresīvu izmaksu samazināšanas stratēģiju, kā rezultātā tika samazināts algotu darbinieku un rūpnīcas darbinieku skaits. Knaita teica, ka turpmākajos gados grupas vadība turpinās pārstrukturēt grupas uzņēmējdarbību.

Knaita sacīja, ka līdz 2028. gadam autoražotājs centīsies 80 % savu piegāžu nodrošināt no zemo izmaksu valstīm, kas, pēc viņas teiktā, ievērojami samazinās tā kopējās izmaksas.

Tas ir arī samazinājis cenas dažiem saviem transportlīdzekļiem, tostarp Jeep Grand Cherokee un Jeep Compass.

Lai gan šā gada pirmā puse autoražotājam ir bijusi sarežģīta, sagaidāms, ka apstākļi uzlabosies līdz 2024. gada beigām. Autoražotājs joprojām sagaida, ka jauno modeļu pārdošanas apjoms šā gada otrajā pusē veidos 15-20 % no ieņēmumiem.

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru