Bank of America sadarbosies ar FIFA, lai kļūtu par 2026. gada Pasaules kausa izcīņas 2026. gadā sponsoru.
Par sadarbību starp banku un FIFA ceturtdien, 15. augustā, paziņoja futbola pasaules vadošā organizācija, tādējādi saistot finanšu gigantu ar vienu no pasaules skatītākajiem sporta notikumiem.
Sponsorēšana sportā uzņēmumiem var būt auglīga mārketinga taktika, jo tā ļauj sasniegt plašāku auditoriju un veicināt savu zīmolu atpazīstamību.
Šī partnerība ir īpaši nozīmīga, jo otrs lielākais ASV aizdevējs – Bank of America – ir pirmais globālais sponsors no banku sektora FIFA vēsturē. Bankas mērķis ir izmantot šo sponsorēšanu, lai sadarbotos ar kopienām visā pasaulē, īstenojot vietējās iniciatīvas, strādājot ar kopienām un finanšu izglītību, kas atbilst FIFA mērķiem turnīrā un pēc tā.
Šī partnerība ļaus Bank of America sadarboties ar globālo auditoriju, izmantojot dažādas iniciatīvas, koncentrējoties ne tikai uz zīmola atpazīstamību, bet arī uz fanu iesaistīšanu un kopienas atbalsta programmām. Bankas iesaiste ietvers sponsorēšanas aktivizēšanu vairākās platformās, ļaujot tai veidot saikni gan ar vietējiem, gan starptautiskajiem tirgiem.
FIFA kopš 2007. gada ir līdzīga partnerība ar maksājumu apstrādes gigantu Visa pēc tam, kad strīda dēļ tā pārtrauca attiecības ar Mastercard.
BofA paziņoja, ka partnerība “papildinās tās globālās un vietējās tirgus stratēģijas” un ļaus tai sadarboties ar “pasaules mēroga auditoriju”.
“Futbols savieno pasauli kā neviens cits sporta veids,” paziņojumā teica BofA izpilddirektors Braiens Moinihans.
- gada Pasaules kausa izcīņā tiks aizvadītas 104 spēles un piedalīsies 48 komandas, kas ir ievērojami vairāk nekā pēdējā augstākā līmeņa cīņā 2022. gadā Katarā, kad 32 komandas aizvadīja 64 spēles.
Šo čempionātu kopīgi rīkos Amerikas Savienotās Valstis, Kanāda un Meksika. No 16 rīkotājpilsētām 11 atrodas ASV.