Nike piedzīvo zelta lēcienu, pateicoties vasaras olimpisko spēļu apmeklētājiem un pārdošanas apjomiem tīmekļa vietnē

Vasaras olimpiskās spēles izrādās reta uzvara  uzņēmumam Nike, jo pasaules mēroga sporta notikums ir palīdzējis palielināt pieprasījumu pēc sporta apģērbu giganta jaunajiem produktiem un izkonkurēt konkurentus.

Olimpisko spēļu atklāšanas nedēļā no 26. jūlija līdz 1. augustam Nike un Puma izdevās palielināt savu tiešajam patērētājam paredzēto vietņu apmeklējumu skaitu, savukārt Adidas, Hoka un On apmeklētāju skaits samazinājās salīdzinājumā ar iepriekšējo nedēļu, liecina Similarweb dati.

Apmeklējumu skaits sasniedza maksimumu (2 miljonus) 31. jūlijā, kad ASV vingrotāja Simona Bailsa ieguva savu septīto olimpisko zelta medaļu pēc tam, kad ASV izcīnīja savu trešo zeltu sieviešu komandu sacensībās.

No visiem Nike.com apmeklējumiem 86 900 apmeklējumi bija saistīti ar pirkumu, savukārt Adidas vietnē kopumā bija 532 500 apmeklējumi, no kuriem tikai 3600, iespējams, tika pārvērsti produktu pirkumos, liecina dati.

“Ja Nike sponsorētie sportisti un komandas turpinās gūt uzvaras, tas, visticamāk, palielinās to popularitāti, un tāpēc, visticamāk, šīs konversijas saglabāsies spēcīgas līdz pat olimpisko spēļu beigām,” teica Similarweb vecākais analītiķis Daniel Reid.

Nike bija paziņojis, ka šajās olimpiskajās spēlēs tērē vairāk nekā iepriekšējās, jo cer atjaunot pārdošanas apjomus un konkurēt ar jauniem konkurentiem. Finanšu direktors Metjū Frīends jūnijā paziņoja, ka 2025. finanšu gadā Nike atkārtoti investēs gandrīz 1 miljardu ASV dolāru uz patērētājiem vērstos pasākumos, kas ietver produktu laišanu tirgū un sporta mārketinga portfeļa padziļināšanu, izmantojot kampaņas Parīzes olimpisko spēļu laikā.

Pasaulē lielākais sporta apģērbu ražotājs un ASV olimpiskās un paralimpiskās komandas oficiālais sponsors laida klajā virkni produktu, sākot ar apaviem Jordan 4 Retro SE un beidzot ar olimpisko elektrisko komplektu, kas sastāv no 55 apaviem, tostarp Alphafly 3 un Pegasus jaunā dizaina apaviem, kas ir ieintriģējuši patērētājus.

Tālākpārdošanas platformā StockX jūlija beigās Jordan 4 Retro SE Paris Olympics Wet Cement, kuru mazumtirdzniecības cena ir 225 ASV dolāri, tika pārdotas vairāk nekā 8373 reizes, tādējādi kļūstot par visvairāk pārdoto olimpisko produktu tās vietnē.

Tomēr Nike sniegums šogad līdz šim ir atpalicis no tādiem zīmoliem kā Rodžera Federera atbalstītais On , Deckers Outdoor, Hoka un Adidas skriešanas, veiktspējas un ikdienas apavu kategorijā, jo sporta apģērbu gigants cīnās ar inovatīviem dizainparaugiem un dažām stratēģiskām kļūmēm.

“(Nike) kopumā joprojām ir zīmols, kas cīnās ar grūtībām. Taču Olimpiskās spēles noteikti veicina interesi par šīm lietām… Nike ir tas, kas tur patiešām uzvar,” sacīja StockX merčendaizinga direktors Drū Heinss.

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru