Visu našķu ražotāji tērē kaudzi naudas reklāmām TV, avīzēs un internetā. Kā arī ražo apģērbu un mantiņas ar saviem logotipiem. Maksā par to iekļaušanu filmās un videospēlēs.
Bērnu pārtikas ražotāji gadā reklāmai iztērē apmēram 10 miljardus dolāru. 10 miljardi gadā aiziet, lai garabtētu, ka jūsu bērni iemīlēs ekstra – saldos batoniņus lācīšu formā vai “veselīgos” dzērienus, kuros cukura ir vairāk, nekā Coca – Colā.
Uz bērniem orientētais mārketings strādā vislabāk, jo viņu prāts vēl ir neaizsargāts. Bet mēs piesaucam vecākus – esiet uzmanīgi un neejiet bērna pavadā tikai tāpēc, lai viņš nomierinātos un pārstātu čīkstēt.
Jo, kā saka eksperti, tieši šie saldumi var būs par iemeslu bērnu hiperaktivitātei, kaprīzumam, alerģiskām reakcijām un pat vēzim. Tikai ASV vien gadā tiek tērēti apmēram 25 miljoni dolāru ēdiena sintētisko krāsvielu iegādei, kas tad arī izjauc hormonālo līmeni.
Produktu saraksts, kas satur šīs krāsvielas, ir bezgalīgs, taču lūk – piecas pašas bīstamākās lietas.
Cepumi iepakojumos.
Šī lieta ir ļoti populāra un visi domā, ka, ja tie ir bērniem, tad nav kaitīgi.
Ikvienā šajā cepumā ir milzīgs daudzums cukura ( uzziniet par cukura ietekmi uz organismu), kukurūzas sīrups ar ļoti augstu fruktozes saturu, dekstrozes un pat ķīmiskas vielas, ko iegūst no naftas un kas izraisa pat šūnu disfunkciju daudziem bērnu orgāniem.
Laboratorijas pētījumos tika atklāts, ja pārtiek tikai no šādiem cepumiem, tad ātri vien zudīs redze, pēc tam uzpamps aknas, sāksies krampji un visbeidzot paralīze.
Cukurs – galvenais vaininieks bērnu aknu problēmām un diabētam. Starp citu, ja neesiet dzirdējuši, tad uz šodienu diabēta saslimšanas līmenis bērniem ir augstāks kā jebkad un tas turpina paaugstināties.
Šķir nākošo lapu un lasi turpinājumu