Viena karote ķimeņu dienā būs lielisks palīgs, lai notievētu

Apnicis ievērot nebeidzamās diētas, kas nedod ilgstošu rezultātu? Tad, lūk, jums pārbaudīta recepte: ķimeņu un jogurta kombinācija. Daudzas slavenas personības ir pārbaudījušas šo produktu brīnumaino iedarbību.

Zinātnieki vienbalsīgi apgalvo, ka, regulāri lietojot ķimenes, ir iespējams tik vaļā no liekajiem kilogramiem trīs reizes ātrāk. Kāpēc tieši ķimenes?

LASI VĒL: Ideāla diēta, kas ir iekarojusi visu pasauli! Kilogrami nevis aiziet, bet gan aizlido

Augs ir bagāts ar aktīvajām sastāvdaļām, mikro- un makroelementiem, B, C, D grupas vitamīniem un aminoskābēm. Tas satur 2-7 procentus ēterisko eļļu, kas pozitīvi ietekmē gremošanas procesus. Regulāra ķimeņu lietošana novērš krampjus un regulē kuņģa darbību. Garšvielā esošie antioksidanti un fitosterīni noārda taukus un pazemina “sliktā” holesterīna līmeni. Sveķu, kalcija, tanīnu un augu gļotu kombinācija paātrina vielmaiņu un palīdz attīrīt ķermeni. Zinātnieki jau sen ir atklājuši melno ķimeņu pozitīvo ietekmi uz svara zudumu. Kopīga lietošana ar jogurtu paātrinās svara zudumu trīs reizes. Sabalansēta uztura izvēle, neliels vingrinājumu daudzums un ķimeņu lietošana ar jogurtu vienu reizi dienā padarīs jūsu figūru slaidu jau pēc dažām dienām.

Kā to lietot?

Dzērienu, kas gatavoti no šiem pārtikas produktiem, vislabāk lietot tukšā dūšā. Tādā veidā rezultāts tiek sasniegts ātrāk.

Pagatavošana: Sajauciet glāzi zema tauku satura jogurtu ar tējkaroti ķimeņu sēklu (tās iepriekš jāsamaļ pulverī). Jums arī vajadzētu ieviest šādu ieradumu, dzert ķimeņu tēju divas reizes nedēļā. Dzēriena recepte ir vienkārša: tējkaroti ķimeņu pārlej ar 150 ml verdoša ūdens, atstāj uz piecām minūtēm un nokāš. Tas arī viss, tēja ir gatava lietošanai.

Tie, kuriem patīk salda tēja, dzērienam var pievienot karoti medus. Tagad jūs zināt, kā jūs varat paātrināt svara zaudēšanas procesu ar ķimeņu un jogurta palīdzību. Apdomājieties un mēģiniet! Bet jums nevajadzētu paļauties tikai uz brīnumaino augu. Ir nepieciešams uzturēt veselīgu dzīvesveidu, izslēgt no uztura miltus un saldumus, dzert vairāk šķidruma un nodarboties ar sportu.

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

COMMENTS

Pievienot komentāru