Visvienkāršāk, ja bojāts tikai lakas slānis. To var atpazīt pēc smalkās, baltās svītriņas, kura vizuāli pazūd pēc tam, kad ir samitrināta ar ūdeni, un atkal parādās tad, kad virsma ir nožuvusi. Šo defektu var novērst ar pulēšanas palīdzību. No sākuma nepieciešams ar automašīnām paredzēto šampūnu nomazgāt netīrumus, attaukot ar speciālu līdzekli, un izžāvēt. Pēc tam ir jāuzliek pulējums (piemēram, “antirisk”), un ar pulēšanas uzgali vai ar rokām ar salveti veikt pulēšanu saskaņā ar instrukciju. Ja pulēšanas vielā ir aktīvās vielas, tad pulēt vajag uzmanīgi, lai neizdarītu liekus bojājumus. Vislabāk tomēr neizmantot abrazīvās vielas.
Ja cietis ir ne tikai lakas slānis, bet arī krāsas slānis, tad vajag izmantot vaska zīmuli jūsu automašīnas krāsā, un turpināt nostiprināšanu ar pulēšanu. Ja ir samērā plats skrāpējums, tad izmantojiet speciālu remonta komplektu, kas sastāv no krāsas un lakas, ar otiņas palīdzību uzklājiet krāsu un lakas kārtu. Krāsai ir jāatbilst jūsu mašīnas krāsas kodam.
Gadījumā, ja jūs izlemsiet labot skrāpējumu, kur bojājumi ir sasnieguši metālu, tad ir jāsagatavojas pakāpeniskai defekta likvidēšanai. No sākuma ir jāapstādina metāla korozijas darbība un jāizmanto līdzeklis, kas pārvērš rūsu, tas neitralizē radušos koroziju. Pēc šī etapa tiek uzlikta automašīnas špaktelēšanas kārta un slīpēšana, lai izlīdzinātu virsmu, tas viss tiek slīpēts, tiek uzlikta krāsa dažos slāņos un pulēts. Katrs etaps ir jāveic atbilstoši instrukcijai, un ir jāsagaida pilnīga materiālu izžūšana..
Tagad jūs ziniet, ka likvidēt sīkus defektus no automašīnas virsmas lakas un krāsas slāņa var arī pastāvīgi, tas ieekonomēs naudu, nervus, laiku un sagādās baudu pēc labi padarīta darba.
Avots: menscom.ru