Šogad Līgo svētkos AS Aldaris pārdošanas apjomi pieauguši par 30% salīdzinot ar 2017. gada datiem

Līgo svētku laikā AS Aldaris pārdošanas apjomi pārsnieguši iepriekšējā gada rādītājus par 30%, kas ir labākais rādītājs pēdējo piecu gadu laikā. Populārākie AS Aldaris produkti, ar kuriem Latvijas iedzīvotāji papildināja svētku mielastu, šogad bija: Aldaris Gaišais, Mežpils Gaišais, Zelta Premium un Carlsberg. Kopējais AS Aldaris pārdotā alus daudzums pirmssvētku nedēļā bija aptuveni 1,4 milj. litru, pircēji visvairāk alu iegādājās dienu pirms un pašā Līgo dienā.*

Kopš gada sākuma bija vērojama alus pārdošanas apjoma samazināšanās, ko radīja izmaiņas likumdošanā: tika ieviests 2l PET iepakojuma aizliegums un šī gada 1. martā paaugstināts akcīzes nodoklis alkoholiskajiem dzērieniem. Ja aprīlī AS Aldaris produkcijai pārdošanas apjomi kritās par 12%, tad maijā sasniedza pat 7% pieaugumu salīdzinājumā ar to pašu laika periodu pagājušajā gadā.** Uzņēmuma prognozes liecina, ka kopējie jūnija ieņēmumi no alus tirdzniecības būs vismaz par 10% lielāki nekā 2017.gadā.

“Šādu izaugsmi veicināja agrie un ilgstoši vasarīgie laikapstākļi, kā arī valsts ekonomikas attīstības un iedzīvotāju pirktspējas pieaugums. Redzam, ka AS Aldaris pozīcijas, neskatoties uz būtiskajām tirgus izmaiņām, ir stabilas un uzņēmums veiksmīgi attīstītās, nostiprinot vadošo lomu Latvijas alus tirgū ar aptuveni 26%** no kopējā tirgus,” skaidro AS Aldaris valdes locekle Sigita Ozola.

Maija pārdošanas rādītāji uzrāda vēl vienu jaunu tendenci – pircēji iegādājas ekskluzīvākus un garšu niansēm bagātākus alus veidus, maksājot par aptuveni 20% vairāk par vienu litru alus, salīdzinot ar 2017. gadu.

“Viena no AS Aldaris darbības prioritātēm ir jaunu, izcilas kvalitātes alus šķirņu radīšana, un aktuālākie tirgus dati parāda, ka mūsu klienti šo ieguldījumu novērtē. Līdzās tradicionālajām alus šķirnēm, aizvien vairāk ir to cilvēku, kas izvēlas arī bezalkoholisko Aldaris “GO”, kas lieliski veldzē slāpes un ir baudāms kopā ar maltīti arī brīžos, kad tradicionālā alus lietošana nav iespējama, piemēram, darba laikā vai sēžoties pie automobiļa stūres. Pirms Līgo svētkiem mēs mudinājām sabiedrību alkoholu lietot atbildīgi un to ir vērts atcerēties arī ikdienā – visas situācijas, kurās cilvēki pieņem lēmumu sēsties pie stūres alkohola reibumā, ir nepieņemamas un vienādi bīstamas,” komentē Sigita Ozola.

Par AS Aldaris:

AS Aldaris ir daļa no Carlsberg Grupas, kas ir viens no lielākajiem alus ražotājiem pasaulē. Alus darītava atrodas Rīgā, un tajā pastāvīgi strādā ap 200 darbinieku. AS Aldaris produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērieni – alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi. Populārākie ir tādi zīmoli kā Aldaris, Mežpils, Zelta un Carlsberg, kā arī Somersby un Vichy.

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru