Viegla metode, kas novērsīs novecošanos un liekā svara rašanos

Izrādās, ka cilvēka organisms un orgāni sāk vecot, kā arī rodas liekais svars tādēļ, ka mēs esam tik ļoti atvasinājušies no visa dabīgā un dzīvā, ka mūsu āda vairs nesaņem pietiekoši daudz impulsus – bioloģiski aktīvie punkti netiek aktivizēti. Organisms paliek nedzīvs un gatavojas nāvei…

Ļoti lielu bioloģiskās aktivizācijas lomu organismā ieņem kāju pēdas.

Jau senie ķīnieši to noskaidroja un viņu taktikā tiek minēti vairāki piemēri, kas palīdz nostiprināt kājas, tādā veidā aizkavējot organisma novecošanos.

Ļoti svarīgs aspekts – obligāti nepieciešams staigāt ar basām kājām. Saprotams, ka uz ielas to nav iespējams izdarīt, taču mājās gan. Pat tad, ja jums ir ļoti auksta grīda, vismaz 10 minūtes noņemiet nost čības, lai pastaigātu ar basām kājām. Ja jums izdodas dienā daudz biežāk pastaigāt ar basām kājām, mēs jūs apsveicam, jo jūs dzīvosiet daudz ilgāk.

Ļoti svarīgi ir pārnēsāt svaru uz dažādām pēdas daļām – uz pirkstu galiem, uz spilventiņiem, pēdas iekšējo un ārējo daļu. Tas nostiprina kājas kaulus un muskuļus, uzlabo asinsriti, tādā veidā uzlabojot arī iekšējo orgānu stāvokli. Turklāt tas taču ir tik viegli! Vienīgais, kas jums var traucēt, ir slinkums.

Lieliski būs arī tad, ka veiksiet sev pēdu masāžu.

Pilnīgi tūdaļ sāciet ar masāžas sitieniem sist pa savām pēdām un dariet tā turpmāk katru dienu.

To nepieciešams darīt viegli vietā, kas atrodas uzreiz aiz kāju pirkstiem. To var darīt ar koka karoti, āmurīti vai pat ar tukšu pudeli. Jau pēc neilga laika sajutīsiet, kā pa organismu izplatās patīkams siltums, bet pats galvenais – iestājas miera sajūta. Šis tiek uzskatīts par vienu no vislabākajiem variantiem asinsrites uzlabošanai pēdās un visā organismā kopumā.

Tiem, kam ir problēmas ar redzi, ieteicams ar koka karoti daudz intensīvāk pasist pa  otrā un trešā pirksta spilventiņiem apmēram piecas minūtes katru dienu – tajos atrodas reflektoriskas zonas, kas saistītas ar acīm.

Ķīniešu mediķi līdz šim brīdim uzskata, ka ir nepieciešams masēt kādu noteiktu vietu kājā, kas viņu valodā tiek dēvēta par jun-cjuaņ. Ja šo masāžu veic regulāri, tad uzlabosies asinsrite un atslābināsies kāju muskuļi.

Šī vieta atrodas uzreiz aiz pirkstiem kājas vidējā daļā. Masāžu var veikt “sausā” veidā, proti, vienkārši 20 reizes bez pārtraukuma uzspiežot šajā vietā ar pirkstiem (no sākuma vienai kājai, pēc tam otrai), neieguldot pārāk daudz spēka. Šo masāžu ieteicams veikt no rītiem un vakaros.

Var veikt arī mitro masāžu: ielejiet vanniņā vai bļodā ūdeni, kas ir 38 grādus silts, ielieciet tajā kājas un gaidiet, līdz tās paliks sarkanas. Pēc tam jun-cjuaņ vietu nepieciešams gan spaidīt, gan masēt apmēram 80 reizes no vietas bez apstājas. Ļoti labi, ja pēc šīs masāžas jūs 3 – 5 minūtes paberzēsiet ar rokām pēdas.

Ja gadījumā katru rītu pirmie soļi ārpus gultas jums sagādā ļoti lielas sāpes, problēmas un diskomfortu, visticamākais, ka artroze ir jūsu kājās. Protams, ka šādā gadījumā nepieciešams konsultēties ar reimatologu vai ortopēdu, lai kaut ko lietas labā darītu.

Arī mūsu šīs dienas piedāvātās masāžas būs lielisks palīgs, tāpat ārsti iesaka pēdas smērēt ar speciālām ziedēm pret artrozi (ortofēnu, ibuprofēnu, diklofēnu). Iespējams veikt arī kompreses ar medicīnisko žulti, kas pārdodas aptiekās. Iemērciet auduma gabalu šajā želejā, ietiniet ar to kājas, pa virsu nepieciešams uzklāt polietilēnu, bet pēc tam aptīt vēl ar vilnas šalli, vai arī uzvilkt kājās vilnas zeķes un ļaut kompresei iedarboties visas nakts garumā. Taču tas ir jādara ļoti uzmanīgi, jo šī žults atstāj pēc sevis pēdas. No rīta ņemiet kompresi nost un šo procesu atkārtojiet ik pēc dienas.

Protams, vissvarīgākais – ir jākustas! Kājām ir jādod iespēja staigāt, neļaujot tām slinkot. Dzīvība atrodas kustībā! Tieši šis teiciens iet jau gadsimtiem cauri visās tautās.

Palīdzēt savām kājām jūs varat arī ar kontrastainām dušām: no sākuma ar karstu, tad ar aukstu ūdeni. Tas uzlabo to tonusu, atjauno pienācīgu asinsriti, kā arī atbaida vecumu!

Avots: golbis.com


 

Līdzīgi raksti

Leave a Reply

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *