Šis izglāba dzīvību – viņš izārstēja vēzi ceturtajā stadijā! Būt VESELAM ir viegli – vajag tikai gribēt!

danny-mc-donaldKā vīrietis izārstēja vēzi?

“Es pārtraucu lietot jebkādus medikamentus, un kopš tā brīža, līdz pat šai baltai dieniņai, es tā arī neesmu lietojis nekādas tabletes. Jau pēc mēneša sāpes bija pārgājušas un es zināju, ka lēnām sāku izveseļoties. Man ārstēšanās ar kviešu asniem ļoti noderēja. Es pieņēmu pareizo lēmumu, kad atteicos no ķīmijas terapijas un apstarošanām,” tā mums teica Denijs.

Sākumā vīrietis lietoja 28 ml kviešu asnu sulas dienā. Denijs veiksmīgi uzveica vēzi, pierādot kviešu asnu patiesās reģeneratīvās spējas.

Tie ir jauno kviešu asni, kuri tika nogriezti, kad tie bija sasnieguši 15 – 20 cm garumu, tādā veidā panākot optimālu asnu iedarbību, tiem esot īstajā plaukumā.

Ja kvieši tiek audzēti pareizos apstākļos, asnos ir apmēram no 82 līdz 92 dažādām minerālvielām, kas atrodamas augsnē. Tiek uzskatīts, ka vienā tējkarotē kviešu asnu (vidēji 3 grami) ir aptuveni tik pat daudz minerālvielu, cik 450 gramos bioloģisko augļu un dārzeņu.

Ārstēšanu uzsāk ar 3 gramiem maltu kviešu asnu dienā, pakāpeniski palielinot daudzumu līdz 6 gramiem diennaktī.

Kad kviešu asni tiek novākti, tos nepieciešams izkaltēt un pēcāk sasmalcināt līdz pulvera konsistencei. Lietot nepieciešams, pulveri atšķaidot siltā ūdenī. Nekādā gadījumā kviešu asnu pulveri nedrīkst apliet ar karstu ūdeni, jo tādā veidā riskēsiet pazaudēt daļu noderīgo minerālvielu.%d1%81%d0%be%d0%ba-%d0%b8%d0%b7-%d1%80%d0%be%d1%81%d1%82%d0%ba%d0%be%d0%b2-%d0%bf%d1%88%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%86%d1%8b

Tikpat iedarbīga ir arī svaigi spiesta jauno kviešu asnu sula.

Nesenie pētījumi ir pierādījuši, ka svaigi spiesta kviešu asnu sula ir ļoti labs organismam nepieciešamo minerālvielu avots.

Tā sastāvā ir olbaltumvielas, ogļhidrāti, fosfors, kālijs, magnijs, kalcijs, dzelzs, vanādijs u.c. vielas. Turklāt, tajā lielos daudzumos sastopami teju visi vitamīni.

Piemēram, C vitamīns tajos ir septiņas reizes vairāk nekā apelsīnos, piecas reizes vairāk dzelzs nekā spinātos, desmit reizes vairāk kalcija un olbaltumvielu nekā pienā. Turklāt, kviešu asnu sulā ir ļoti daudz fermentu, aminoskābju un jau minēto olbaltumvielu. Taču tas nav pats svarīgākais, jo kviešu asnu sastāvā ir ļoti vērtīga viela – hlorofils.

Noteikti dalieties ar saviem draugiem! Esiet veseli un saudzējiet sevi!

AVOTS


 

Līdzīgi raksti

6 komentāri

  1. Jānis (DaD)
  2. Botanic
  3. Kārlis
    • ingrida
  4. densi
    • vija matvejeva

Leave a Reply

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *